Kinetiz K7B hjælp til driver
Fra : Henning Lund

Dato : 12-02-06 21:21

Jeg fjernede ide controleren i håb om at det kunne evt. rette et problem
jeg havde med DMA, efter genstart og når maskinen er ved at instalere
contoleren igen, kommer den og påstår at driveren ikke passer til
platformen, og det resulterer så i 2 gule spørgsmåltegn i
enhedshåndtering hvor der bare står to ukendte enheder hvor den
sekundære og primære controler skulle være. Hvordan tackler jeg den.
Win XP

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : co@ch [4130]

Dato : 13-02-06 09:45

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor der bare står to ukendte enheder hvor den sekundære og primære
> controler skulle være. Hvordan tackler jeg den.

Jeg har kigget lidt på QDI's side, men de henviser til chipset
manufacturer's side, hvilket i dette tilfælde er VIA.

http://www.viaarena.com/?PageID=2

Hvis styresystemet er WindowsXP:
http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2&OSID=1

Mon ikke chipset-driveren skulle kunne klare problemet?

mvh
Bri@n

Fra : P. Holm

Dato : 14-02-06 11:08

Tak for hjælpen, men det var sq bundkortet der var syg, den røg med
et brag i går

Henning som endnu ikke har sat OE op.

Fra : Henning Lund

Dato : 14-02-06 11:08

P. Holm wrote:
> Tak for hjælpen, men det var sq bundkortet der var syg, den
> røg med et brag i går
>
> Henning som endnu ikke har sat OE op.

Og fra en lånt computer, men nu er jeg på med min egen igen.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.