En lille pudsighed til inkarnerede Operabr~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 19:59

Hej alle Operabrugere (og andre der lige vil teste det)

Prøv at sætte Opera til at præsentere sig som IE, og besøg så
Jyske Bank: http://jyskebank.dk

--
Bertel

Fra : Leonard

Dato : 12-02-06 20:24

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

>Prøv at sætte Opera til at præsentere sig som IE, og besøg så
>Jyske Bank: http://jyskebank.dk

Den er go'

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-02-06 20:37

Bertel Lund Hansen skrev:

>Prøv at sætte Opera til at præsentere sig som IE, og besøg så
>Jyske Bank: http://jyskebank.dk

Det kunne nordea lære noget af, kan nemlig godt huske hvordan deres
netbank drillede mig, før jeg fandt ud af at ændre til Opera (med hjælp
herfra gruppen)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 12-02-06 20:45

Hej

> Prøv at sætte Opera til at præsentere sig som IE, og besøg så
> Jyske Bank: http://jyskebank.dk

Var der en der kunne lægge et screendump i binær så vi
stakkels IE brugere kan se hvad vi går glip af ?

Mvh Max

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-02-06 20:59

Max wrote:

> Var der en der kunne lægge et screendump i binær så vi
> stakkels IE brugere kan se hvad vi går glip af ?

Sådan en her:
http://2105.dk/temp/jb_opera.png

--
Mvh. Lars

Fra : Max

Dato : 12-02-06 21:13

Hej Lars

> Sådan en her:
> http://2105.dk/temp/jb_opera.png

Takker dig og undskylder ulejligheden.

Mvh Max

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-02-06 22:17

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Prøv at sætte Opera til at præsentere sig som IE, og besøg så
>Jyske Bank: http://jyskebank.dk

Desværre får man ikke altid det forventede, når man sætter Opera til
at være Opera. Prøv evt. <http://www.krak.dk>. Bemærk i øvrigt, de
taler om Opera 7.5 i sammenhæng med seneste version.

(http://www.itu.dk/~chr/temp/knirk-knrak.png)

--
What is life, except excuse for death,

http://labs.opera.com/news/2006/02/07/2/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 22:52

Christian Bohr-Halling skrev:

> Desværre får man ikke altid det forventede, når man sætter Opera til
> at være Opera. Prøv evt. <http://www.krak.dk>.

Jeg bruger De Gule Sider eller Eniro. Jeg brugte kun Krak en kort
overgang for en del tid siden, men det var ikke brugervenligt, så
jeg holdt op.

--
Bertel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-02-06 23:08

Den 12 feb 2006 skrev Bertel Lund Hansen i
dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg bruger De Gule Sider eller Eniro. Jeg brugte kun Krak en kort
> overgang for en del tid siden, men det var ikke brugervenligt, så
> jeg holdt op.

Samme her. Eniro til at finde personer, og www.map24.com til at finde
kørevejledning. Kort vises på fuld skærm og den nye perspektivvisning
er flot

Lars Klintholm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-06 23:21

Lars Klintholm skrev:

> Samme her. Eniro til at finde personer, og www.map24.com til at finde
> kørevejledning.

DGS kan klare begge dele, men det er rigtigt at Map24 er
imponerende. Det er ellers længe siden jeg har kikket på det.

--
Bertel

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-02-06 00:13

Den 12 feb 2006 skrev Bertel Lund Hansen i
dk.edb.internet.software.browser:

> DGS kan klare begge dele, men det er rigtigt at Map24 er
> imponerende. Det er ellers længe siden jeg har kikket på det.

Kortene er for små på DGS efter min smag. Synes heller ikke man kan få
vist ruter, kun adresser?

Lars Klintholm

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 23:31

Lars Klintholm wrote:

> Samme her. Eniro til at finde personer, og www.map24.com til at finde
> kørevejledning. Kort vises på fuld skærm og den nye perspektivvisning
> er flot

Ja, map24.com ser bestemt flot ud. Men bortset fra at det ser flot ud,
så synes jeg, at De Gule Sider er langt at foretrækker til ruteplaner i
Danmark.

Fra : Holst

Dato : 12-02-06 23:30

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg bruger De Gule Sider eller Eniro. Jeg brugte kun Krak en kort
> overgang for en del tid siden, men det var ikke brugervenligt, så
> jeg holdt op.

Jeg er også holdt op med at bruge Krak. Jeg bruger også De Gule Sider.
Både til telefonnumre, oplysninger og kort. Deres kort er simpelthen pænere.

Krak ruteplan er dog bedre, hvis man ikke angiver en præcis adresse.
Angiver man på De Gule Sider blot et bynavn. Angiver man f.eks., at man
gerne vil til Holstebro, så ligger "centrum" åbenbart ca. 5 km uden for
byen mod Herning.

Ligeledes mangler De Gule Sider nogle adresser, virker det til. Jeg
skulle til Horsens for nylig og mødes med nogle ved stationen. Jeg fandt
en adresse på stationen, men dette vejnavn kendte DGS ikke. På den anden
side havde jeg et lignende problem med Krak for nylig, så ...

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 22:05

> Hej alle Operabrugere (og andre der lige vil teste det)
>
> Prøv at sætte Opera til at præsentere sig som IE, og besøg så
> Jyske Bank: http://jyskebank.dk

Ja det var unægtelig en af de bedre løsninger på alle de sjove problemer den
indstilling kan give i Opera

Dagen må jo komme hvor Opera tør være Opera, og så må folk indrette deres
sider derefter.

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/