Problemer med at hente news med Opera
Fra : Rune Madsen

Dato : 12-02-06 19:19

Hejsa

Jeg har et problem, der går ud på at jeg skal kigge 2 gange på
nyhedsgrupperne før der hentes news (undtagen første gang efter programmet
er startet).Jeg kan hellere ikke højreklikke og bruge "check mail", der
sker ingenting uanset hvor mange gange jeg prøver.

Jeg kører for tiden med begrænset bruger i WindowsXp og har ikke oplevet
tidligere da jeg kørte som administrator bruger.

Nogen der har oplevet det samme med opera?

Jeg bruger opera 8.51

Mvh
Rune Madsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-02-06 21:54

"Rune Madsen" <runemadsen16@hotmail.com> posting:

>Jeg kan hellere ikke højreklikke og bruge "check mail", der
>sker ingenting uanset hvor mange gange jeg prøver.

Prøv at gå ind under kontoens egenskaber og vælg følgende:
http://www.itu.dk/~chr/temp/m2-hent.png

F5 kan i øvrigt også anvendes til tjek.

--
What is life, except excuse for death,

http://labs.opera.com/news/2006/02/07/2/

Fra : Rune Madsen

Dato : 14-02-06 19:15

Hej Christian

> Prøv at gå ind under kontoens egenskaber og vælg følgende:
> http://www.itu.dk/~chr/temp/m2-hent.png

Ser ud til at virke, tak for det :)

> F5 kan i øvrigt også anvendes til tjek.

Synes ikke lige der sker noget ved F5, kan den bruges i besked vinduet?

Mvh
Rune

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-02-06 04:33

"Rune Madsen" <runemadsen16@hotmail.com> posting:

>Synes ikke lige der sker noget ved F5, kan den bruges i besked vinduet?

Jeg har ikke prøvet alle kombinationer, men har lige verificeret, at
det som minimum bør virke, når du har fokus sat til at være i
listen, der viser oversigten over alle meddelelserne for en given
gruppe.