der er der men det er der ikke ...mm
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-02-06 19:07

jeg har systematisk fulgt manualen til :
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu-trin-css.html
Trin for trin
Stil øvelse med alle stil kasser - men der kommer sgu ikke noget frem
?
jeg vedhæfter lige html filen måske du kan se noget som
jeg ikke kan - når jeg åbner den i Nvu så kan jeg der ER der men det
er så
det ???

http://frip.dk/chokmah/fejl.html

men ellers må jeg sige at Kims side er indtet mindre ind genial -
skrevet på forståeligt dansk med jpg til hvor man er hænde under
forklaringen så jeg har da fået styr på html siderne med links og
billeder og hvad skal man strengt taget mere bruge ?

ja ok jeg skal så godt nok lige finde ud af noget med streaming men
kunne man ikke håbe på det er så simpelt at man konavtere det der skal
streames til wma linker til det også kommer det op af sig selv ...?

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-06 19:23

Den 12-02-06 19.06 skrev Bo M Mogensen følgende:

> jeg har systematisk fulgt manualen til :
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu-trin-css.html

Ikke helt. Du har ikke fået oprettet de nødvendige div-bokse. Har du
ikke modtaget min mail tidligere i dag om dette?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-02-06 22:49

On Sun, 12 Feb 2006 19:22:54 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

HI Kima

>Ikke helt. Du har ikke fået oprettet de nødvendige div-bokse. Har du
>ikke modtaget min mail tidligere i dag om dette?

nej .. der er ikke kommet noget ? ! men der er nogen gange ged i yahoo
mail selv om jeg har en prof konto ...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-02-06 22:55

On Sun, 12 Feb 2006 19:22:54 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

ps

>ikke modtaget min mail tidligere i dag om dette?

kom er du ikke rar at sende den igen ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-06 23:01

Den 12-02-06 22.55 skrev Bo M Mogensen følgende:
> On Sun, 12 Feb 2006 19:22:54 +0100, Kim Ludvigsen
> <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:
>
> ps

> kom er du ikke rar at sende den igen ?

Er gjort.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-02-06 06:26

On Sun, 12 Feb 2006 23:01:04 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Er gjort.

yeps har fået den og tak for det jeg svare dig - det er foriøvrigt et
formidabelt godt program du har fundet til at lave galeri med - det er
i det hele taget en ensestånede side du har lavet tak for det !

Fra : Erik Thisted

Dato : 14-02-06 10:00

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]
Jeg har også forsøgt stiløvelsen fra din side - flere gange.
den fungerer heller ikke for mig, selv om jeg både har rettet i et
forsøg og helt begynde forfra nogle gange.
Er der en fejl i anvisningen? eller er det mig som ikke finder ud af det?

Erik Thisted