Hvad skal du som uskyldig have i erstatnin~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 12-02-06 17:54

Midt i hele det historiske hysteri om tegninger - kværner vort hjemlige
hysteriske lov- & ordenssystem videre med masse-hysteri om børn og
fotos -

I dag søndag kan man i DR3 hver time høre om Kvindeforeningen til
beskyttelse af børn mod mænd: "Videncentret til børns beskyttelse", hvis
KVINDELIGE formand udtaler, at med begrundelse i Tønder-sagen, skal alle
Danmarks lærere og pædagoger fremover pålægges grundigt at nærstudere
alle børns adfærd for om muligt at konstatere om børnene har erfaret
noget seksuelt derhjemme.

.....Har de set faderen i bad osv ...

Der er åbenbart slet ingen grænser for, hvor vanvittigt vi skal til at
opføre os for at undgå anmeldelser til Kriminalpolitiet for at krænke
vore børn -

Hvilke massive sikkerhedsforanstaltninger har du selv indført derhjemme
for, at dine børn ikke ser dig uden tøj på, i bad eller - Gud forbyde
det - ser dig sammen med din kone?, - hvis hun altså ikke allerede er
flyttet for sig selv, efter massive råd fra ovennævnte forening.

Det er typisk dansk, at man efter en speciel sag som Tønder-sagen, nu
går helt amok med omfattende lovgivning, der ødelægger så meget for så
mange.
Faktisk var der mange fædre, der var begyndt at være meget mere
nærværende fædre for deres børn end i tidligere tider.

Og netop her har vi så forklaringen!!:
Pædofil-hysteriet skyldes helt og aldeles kvindernes skræk for, at deres
moder-rolle skal fortrænges af mænds - undskyld udtrykket - indtrængen
på deres område.

- Der vil fremover komme et hav af politi-anmeldelser af mænd for alle
typer af opdigtede krænkelser mod børn.

I Tønder-sagen er en masse helt uskyldige mennesker som hotelejeren,
revisoren, plantageejeren og mange flere blevet anholdt og afhørt, blot
fordi de blev forvekslet med andre personer med lignende efternavne
eller jobs og ikke havde noget som helst med sagen at gøre.
Enhver kan da forhåbentlig se, at dette er fuldstændig vanvittigt. -
Tænk om det var dig selv!

I denne uge, blev en helt uskyldig souschef på Børneinstitutionen
Dalgården i Gentofte bortvist fra jobbet pga en falsk anmeldelse om
børne-pornofotos på hans computer, hvorefter Politiet kørte rundt og
advarede samtlige forældre om ham.
- Bagefter fandt politiet alligevel IKKE noget porno på computeren,
hvorefter de så måtte køre rundt igen og tilbagekalde alarmen!
Nu skal han så have en stor erstatning.
- Men pga omtalen kan manden ikke mere arbejde med børn! En spildt
uddannelse og karriere!
- Vorherre bevares!!

Men: Disse sager kan og skal bekæmpes !!

Hvis du bliver udsat for en sådan falsk anmeldelse:
Find et skrapt advokatfirma med speciale i disse sager, fx.
Højesterets-advokaterne Harlang.
Få anmelderne politianmeldt, og kræv så den maksimale erstatning for de
tab, du kommer til at lide i anledning af den uretmæssige anmeldelse.
Gerne ved tvangsauktion af anmeldernes hus, bil og indbo.
Det juridiske begreb hedder tort og omfatter erstatning for tab af
anseelse, ødelagt karriere, advokatassistance og masser af din tid.

Ofte er det chokerende for en uskyldig mand, at blive inddraget i en
politisag om anmeldt børnemisbrug.
Dels er mænd desværre ikke særligt hårdføre mere pga kvindefrigørelsen -
men at blive uskyldigt dømt med påfølgende kastration og vold inde i
fænglerne, er selvfølgelig heller ikke særlig interessant -
- Så hvis du får udgifter til psykolog-assistance, skal de også med på
regningen.

- Efter erstatnings-sagen får anmelderne andre ting at være beskæftiget
med fremover, fx. at tjene penge til erstatningerne!

Ulrich Valera
Overgrebs-bekæmper

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 18:52

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]
>
> - Efter erstatnings-sagen får anmelderne andre ting at være
> beskæftiget med fremover, fx. at tjene penge til erstatningerne!

Der er vist bedre advokater end Harlang, men ellers et VIRKELIG GODT
INDLÆG

Min far så jeg ofte nøgen i hjemmet og børn i mit hjem senere har set
mor og mig elske og selvfølgelig er sådan naturlighed gavnlig og ikke
skadelg.

Fra : sdsf

Dato : 12-02-06 20:13

Bo Warming skrev:

> Der er vist bedre advokater end Harlang, men ellers et VIRKELIG GODT INDLÆG
>
> Min far så jeg ofte nøgen i hjemmet og børn i mit hjem senere har set
> mor og mig elske
Du elskede altså med din mor medens du havde venner eller veninder på
besøg. Det var ikke så lidt kinky, imponerende!

> og selvfølgelig er sådan naturlighed gavnlig og ikke
> skadelg.
Jeg har aldrig følt nogen seksuel tiltrækning til min mor, tværtimod.
Jeg syntes hun var direkte usexet, selv om det måske ikke er så pænt
sagt om hende.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 20:53

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Du elskede altså med din mor medens du havde venner eller veninder
> på besøg. Det var ikke så lidt kinky, imponerende!

At far gik nøgen fra sit soveværelse til badeværelset, gør du til
noget erotisk mellem mig og min mor - som jeg kun så barbrystet når
hun ammede min lillesøster. Tsk tsk

1. I mit barndomshjem så jeg min far nøgen uproblematisk

2. SENERE - Da jeg som voksen havde småbørn og elskede med disses mor,
så de kortvarigt på - ligeså problemfrit

Hvis du ikke kender det danske ord "senere" s betydning, så slå det
op.
Læs med øjnene og ikke med dine aggressioner

> Jeg har aldrig følt nogen seksuel tiltrækning til min mor,
> tværtimod.
> Jeg syntes hun var direkte usexet, selv om det måske ikke er så pænt
> sagt om hende.

Sådan har vi det vist alle med vore mødre. Kun i heksejagtfantasierne
er det anderledes.

Uvidenskabeligheden hos heksejagtens pædofilhadere er alene skabt af
målrettede misforståelser, som dem der lægges for dagen mod mig.- på
en virkelig afslørende og interessant måde.
Og så er der millioner kr/år at tjene på at tvangsfjerne børn. Læs
Fergos bog
Psykologer gør vist aldrig gavn

Fra : sdsf

Dato : 12-02-06 21:46

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Hvis du ikke kender det danske ord "senere" s betydning, så slå det op.
> Læs med øjnene og ikke med dine aggressioner
Der er ingen aggressioner her fra min side, kun sandhedssøgen.
Jeg jeg forstår at du først elskede med din mor EFTER at din far var
gået nøgen ud på badeværelset.

SENERE har du så brugt det, at elske med dine børns mor medens de så
på.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 22:09

> [...]
> gået nøgen ud på badeværelset.
>
> SENERE har du så brugt det, at elske med dine børns mor medens de så

Hvis du neutralt læser mine ord, er det indlysende at jeg har aldrig
skrevet noget, som ved neutral, rationel læsning kan tolkes som, at
jeg har elsket med min mor.(Ville mon mange mennesker der havde gjort
det, fortælle det? Hvis de gjorde det ville de vel gøre sensationen
tydelig og ikke noget, der skal læses mellem linierne)
Jeg har elsket med mine børns mor - ellers havde jeg ikke fået børn,
sføli
Jeg så min far nøgen - det der nu skal gøres til forbrydelse - i mit
Frederiksberghjem da jeg var 0-14
Jeg fortsatte at elske kærester og ægtefæller efter vi havde fået
børn, der (flygtigt, ved passage) så på - i mit nuværende
Nørrebro-hjem, Bjelkes Alle 46
Din fantasifuldhed om :"_besøgende_ venner og veninder" er særdeles
tankevækkende - ting jeg intet har skrevet om, digter du ind for at få
din ønsketænkning til at passe. Helt som i din medicinske
diagnose-inkompetence
Denne har jeg skåret ud i pap for dig for måneder siden. Du kunne
ringe 35861000 hvis du ikke forstod. Men du vil leve på en livsløgn,
forstår jeg - på selvbedrag og virkelighedsflugt

Fra : sdsf

Dato : 12-02-06 22:29

Bo Warming skrev:

> Hvis du neutralt læser mine ord, er det indlysende at jeg har aldrig
> skrevet noget, som ved neutral, rationel læsning kan tolkes som, at jeg
> har elsket med min mor.
Sådan forstod jeg det.

> (Ville mon mange mennesker der havde gjort det,
> fortælle det?
Nej det tror jeg ikke ret mange vil.
Men når jeg ser på hvad du ellers beretter om fra din eksperimenteren,
vil jeg gerne tro at netop du gerne vil fortælle om det, som et middel
i din opmærksomhedssøgen.

> Hvis de gjorde det ville de vel gøre sensationen tydelig
> og ikke noget, der skal læses mellem linierne)
Som du ser, giver det jo netop meget mere opmærksomhed når der
gøres et halv-hjertet forsøg på at skjule det.

> Jeg har elsket med mine børns mor - ellers havde jeg ikke fået børn, sføli
Det er vel ingen selvfølgelighed at du har elsket med moderen,
det var vel masser af sæd i det der sædfond.

> Jeg så min far nøgen - det der nu skal gøres til forbrydelse - i mit
> Frederiksberghjem da jeg var 0-14
Det gøres bestemt ikke til nogen forbrydelse at du har set din far nøgen.

> Jeg fortsatte at elske kærester og ægtefæller efter vi havde fået børn,
> der (flygtigt, ved passage) så på - i mit nuværende Nørrebro-hjem,
> Bjelkes Alle 46
Ok, så du levede et rigtig swinger-liv, lidt ala Tønder.

> [...]
> diagnose-inkompetence
> Denne har jeg skåret ud i pap for dig for måneder siden.
Tak, det var dejligt at du sådan kunne skære det ud i pap for mig,
det var lige det jeg havde brug for.

Fra : ThomasB

Dato : 12-02-06 22:49

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan forstod jeg det.

Det svarer ved meget godt til BW's sandhedssøgning.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 23:11

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det svarer ved meget godt til BW's sandhedssøgning.

Skidt med hvad jeg skrev, synes denne klub at mene.

Hvis een sjusket læser kan få en rablende misforståelse ud af det, og
en anden kan mener at det "svarer meget godt til" så behøves vel ikke
hensyn til, hvad der blev skrevet, vel

Fra : ThomasB

Dato : 12-02-06 23:19

> [...]
> anden kan mener at det "svarer meget godt til" så behøves vel ikke hensyn

Den eneste forskel på din Tønderpigesandhedssøgning og sdsfs Bo
Warming-sandhedssøgning, er at Bo Warming er her til at forsvare/forklare
sig.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 23:26

> Den eneste forskel på din Tønderpigesandhedssøgning og sdsfs Bo
> Warming-sandhedssøgning, er at Bo Warming er her til at
> forsvare/forklare sig.

Ondskaben fra staten mod Tønderpigen præges netop af at der ikke er
offentlighed og en upartisk forsvarer for hende.

Jeg er usårlig og kan trygt "tiltrække ilden" og få opponenter til at
afsløre sig. Hun er ramt af hekseproces, hvor man ikke ser en sag for
to sider.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 23:00

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> Det gøres bestemt ikke til nogen forbrydelse at du har set din far
> nøgen.

Børneprofessionelle, der vejrer morgenluft pga Tøndersagen, ønsker
indblanding i sådan privatlivssag som fars nøgenhed i hjemmet
Pædagoger skal nu trediegradsforhøre alle børn om sådant. Det har
BUPL-tosserne faktisk udtrykt fornylig

> Ok, så du levede et rigtig swinger-liv, lidt ala Tønder.

Jeg kan lide og har som amatørorkestermusikr spillet SWING i Nærum
Ungdomsgaard, Holte og Texas, men jeg er meget lidt swinger.
Jeg beretter, at når børn sku hente noget i soveværelse hvor jeg
elskee med deres mor, så gad vi ikke skjule det.
Det er, hvad jeg skrev, og alle, der kunne læse indenad, forstod det,
og det er der ingen swinger i

Nej, jeg havde ikke til mit hjem " en strøm af busser med fremmede
mænd, der skulle pule nogen - som muldyr", for nu at citere
Ekstrabladet vedr Tønder. At du kan læse sådant ind i mine klare
skriverier er , som sagt, tankevækkende og typisk for din sags mange
snerpede korsfarere.
Lær at se forskel på fjendebilleder og virkeligheden.

Fra : ThomasB

Dato : 12-02-06 23:10

> [...]
> indblanding i sådan privatlivssag som fars nøgenhed i hjemmet
> Pædagoger skal nu trediegradsforhøre alle børn om sådant. Det har

Har du noget du kan henvise til? Eller gætter du bare igen?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 23:28

> Har du noget du kan henvise til? Eller gætter du bare igen?

Netop på dette ene og helt isolerede punkt, står jeg svagt, idet min
eneste kilde er et indlæg på usenet idag, som du sikkert let kan
finde, og som jeg ikke har haft tid at verificere - måske det
overdriver.

Fra : ThomasB

Dato : 12-02-06 23:59

> Netop på dette ene og helt isolerede punkt, står jeg svagt, idet min
> eneste kilde er et indlæg på usenet idag, som du sikkert let kan finde, og
> som jeg ikke har haft tid at verificere - måske det overdriver.

Foreningen han skriver om eksisterer ikke, programmet har ikke været i
radioen og ingen har udtalt det han påstår.

Kildekritik....

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 00:45

> Foreningen han skriver om eksisterer ikke, programmet har ikke været
> i radioen og ingen har udtalt det han påstår.

Ja, det kunne jeg jo ikke vide, men tak for oplysning om dine
formodninger.
Er der en kilde vedr dine formodninger ? Hvorfor mon det er skrevet,
hvis det ikke er sandt?

Fra : ThomasB

Dato : 13-02-06 00:56

> Ja, det kunne jeg jo ikke vide, men tak for oplysning om dine
> formodninger.
> Er der en kilde vedr dine formodninger ? Hvorfor mon det er skrevet, hvis
> det ikke er sandt?

Jeg har hørt radioavis hele dagen, og har ikke hørt det han påstår hver
time.
Jeg har ikke hørt det en eneste gang.

Desuden er "Kvindeforeningen til beskyttelse af børn mod mænd" nok ikke en
forening DR3 ville spørge om noget som helst, heller ikke hvis den
eksisterede

"Videncentret til børns beskyttelse" findes heller ikke.

Derudover siger han at de (kvinderne der angiveligt skulle ha udtalt sig) er
hysteriske, men han underskriver sig med "overgrebs-bekæmper".

Jeg tror Ulrich var interesseret i at få lidt opmærksomhed.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 13-02-06 10:36

> "Videncentret til børns beskyttelse" findes heller ikke.
>
> Derudover siger han at de (kvinderne der angiveligt skulle ha udtalt
> sig) er hysteriske, men han underskriver sig med "overgrebs-bekæmper".

Jeg må lige høfligst gøre opmærksom på, at det pågældende indslag, der
omfattede et kort interview med den pågældende forkvinde fra foreningen
med navnet: Videncentret .........., der vil søge de nævnte lærer- og
pædagog-tjek af børns adfærd indført, rent faktisk BLEV sendt i Danmarks
Radios program 3, på FM 93,9 søndag den 12. februar, ca. kl 12 og 13,
hvilket kan bekræftes via Danmarks Radio, hvis man er interesseret.

Det var netop denne nyhedsudsendelse, der fik mig til at skrive mit
indlæg, fordi det atter var et af disse hysteriske indlæg fra kvinder,
der åbenbart føler sig truede af mændene.

Der er dog ingen tvivl om, at mændene vil blive skubbet helt ud af
indflydelse på familielivet med tiden.
- Dertil bidrager folk som ThomasB flittigt-.

Ulrich

Fra : ThomasB

Dato : 13-02-06 13:36

Så skulle det være en let sag for dig, at finde klippet på www.dr.dk

> Det var netop denne nyhedsudsendelse, der fik mig til at skrive mit
> indlæg, fordi det atter var et af disse hysteriske indlæg fra kvinder, der
> åbenbart føler sig truede af mændene.

Jeg tror du har hørt forkert.

> Der er dog ingen tvivl om, at mændene vil blive skubbet helt ud af
> indflydelse på familielivet med tiden.
> - Dertil bidrager folk som ThomasB flittigt-.

Du kender intet til mig familieliv.

Fra : sdsf

Dato : 12-02-06 23:42

Du skrev:
"Jeg fortsatte at elske kærester og ægtefæller efter vi havde fået børn,
der (flygtigt, ved passage) så på - i mit nuværende Nørrebro-hjem,
Bjelkes Alle 46 "

Det lyder efter min mening swinger-agtigt.

> [...]
> sagt, tankevækkende og typisk for din sags mange snerpede korsfarere.
> Lær at se forskel på fjendebilleder og virkeligheden.
Her er ingen fjendebilleder.
Her er derimod kilder til underholdning.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 00:42

> [...]
> børn, der (flygtigt, ved passage) så på - i mit nuværende
> Nørrebro-hjem, Bjelkes Alle 46 "

> Det lyder efter min mening swinger-agtigt.

Så misforstår du igen, for jeg beskriver perioder i mit liv, hvor jeg
var familiefar og som de fleste nød jeg nu og da fornøjelsessex med
mine børns mor. Det øgede ikke glæden ved moderens og min erotik, at
børn tog det som en naturlig sag og passerede sengen, når de havde et
ærinde.

Fra : JcLind

Dato : 13-02-06 20:50

| "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

snip

| Sådan har vi det vist alle med vore mødre. Kun i heksejagtfantasierne
| er det anderledes.

Så er I afvigere begge to.

Det er ellers sådan at store drenge/unge mænd har en kort periode, hvor
de tænder på deres egen mor. Der onaneres gerne til fantasierne.

Mærkeligt at Store Kong Orakel Bo Warming ikke har mod til at fortælle
at det hænger sådan sammen. Men han kender måske ikke til det og er
dermed afviger.

Hvad handler Ødipus om? Og det er en del af den unge mands frigørelse
fra forældrene.

Alle andre mænd husker selv, hvad de gjorde, da de var unge. Men man
snakker ikke om det.

Bo Warming = Afviger

VH jakob

Fra : preben nielsen

Dato : 13-02-06 21:01

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ellers sådan at store drenge/unge mænd har en kort
> periode, hvor
> de tænder på deres egen mor. Der onaneres gerne til fantasierne.

Øh.. NÅ ?!? Hmmm....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 04:36

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> wrote in message

> [...]
> frigørelse
> fra forældrene.
>
> Alle andre mænd husker selv, hvad de gjorde, da de var unge. Men man

Ja, hvis gennemsnitshøjden er 179 cm og jeg er 178 cm, så afviger jeg
så sandelig fra normen.

Siden jeg tidligt tændte på Metropolitanskole-kammeraters selvskrevne
porno om bryster som meloner, var det en gåde for mig, at min smukke
mor med klumphånden ikke fængede erotisk - og den sjove stumpe hånd
var jo let at abstrahere fra, så det var ikke det.

Men dyreunger kan du ikke få til at bolle med en søskende af modsat
køn, som de er vokset op sammen med - hvorimod børn der adopteres til
forskellige hjem og finder sammen kan forelske sig selvom de ved det
kan betyde kriminel og arvesygdomsfarlig indavl.
Naturen har skabt BEHOV FOR AFVEKSLING, fordi recessive(vigende)
arvelige sygdomme ellers ville bryde ud alt for ofte

Ødipus er klog myte. Om konkurrence om moderens kærlighed, som får
sønner og fædre til at blive rivaler.
Min søn hader mig fordi jeg dominerer og giver ham mindreværdsfølelse
og han kan ikke leve op til mine og andres forventninger.
Han er utrolig forelsket i sin mor, for de har en fælles fjende.
Ødipus, ja, erotik, nej.

Fra : sdsf

Dato : 14-02-06 08:17

Bo Warming skrev:
> [...]

BW er ikke afviger, BW sidder bare allene og forsøger så at provokerer
i sin opmærksomhedssøgen.

> Ja, hvis gennemsnitshøjden er 179 cm og jeg er 178 cm, så afviger jeg så
> sandelig fra normen.
Så ligger du tættere på middelværdien end de fleste.

> Men dyreunger kan du ikke få til at bolle med en søskende af modsat køn,
> som de er vokset op sammen med
Jo det kan man godt.

> - hvorimod børn der adopteres til
> forskellige hjem og finder sammen kan forelske sig selvom de ved det kan
> betyde kriminel og arvesygdomsfarlig indavl.
> Naturen har skabt BEHOV FOR AFVEKSLING,
Der er behov for variation fordi omgivelserne er variable og forandrer
sig over tid.

> fordi recessive(vigende)
> arvelige sygdomme ellers ville bryde ud alt for ofte
Dette er ikke den egentlige grund.
Hos mange organismer er indavl det mest almindelige.

> [...]
> Min søn hader mig fordi jeg dominerer og giver ham mindreværdsfølelse og
> han kan ikke leve op til mine og andres forventninger.
Hvorfor vil du dominerer ham?
Er det i din=hans interesse?
Hvilke forventninger har du da til ham?

"Kvinder hader onani og nøgenhed, fordi de ønsker at
mænd går med næsten-eksploderende sædblærespænding
så kvinden kan sætte sin pris højt." Bo Warming

"Livmoderen, det verdensregerende organ" Bo Warming

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 09:16

> BW er ikke afviger, BW sidder bare allene og forsøger så at
> provokerer
> i sin opmærksomhedssøgen.

1- og hvad er der galt ved det?
2. opmærksomhedssøgen er redskab, mål er debat
At have ytringsfrihed til at sætte opslag på en opslagstavle i en
ubefærdet kælder er ikke mit ideal

> Jo det kan man godt.

Ja, geparder indavler problemfrit - al videnskab bryder sammen stillet
overfor virkeligheden. -
- TIT OG OFTE (men jeg citerede Newsweek-artikel , der gik på
mainstream-forhold)

> Der er behov for variation fordi omgivelserne er variable og
> forandrer
> sig over tid.

Og især går kulturen (incl hos dyr) i stå hvis ikke man er udadfarende
og søger ny impulser, nyt blod, ny oplevelser. Ikke stagnerer som
muslimerne der aldrig har gjort en teknisk opfindelse, fordi Muhamed
kræver underkastelse og faste ritualer KUN

Derfor har pædofilhaderne kun YNKELIGE UNDSKY/LDNINGER

- bavlet om muslimbørnhypokondri som fætterkusineskabt skal behage de
fordomsfulde

"Alle folkeslags myter, ikke blot grækernes, vrimler af beretninger om
kærlighedsforhold mellem far og datter, ja endog mor og søn.
Kosmologien så vel som de kongelige familiers genealogi har sit
fundament i incestforhold. I hvilken hensigt ... er disse digtninge
blevet frembragt? For at brændemærke guder og konger som forbrydere og
vende menneskehedens afsky imod dem? Nej, naturligvis fordi
incest-ønskerne er urgammelt menneskeligt arvegods og aldrig helt er
blevet overvundet, så man endnu undte guderne og deres afkom at få
disse ønsker opfyldt, efter at flertallet allerede havde måttet give
afkald derpå.Sigmund Freud

"Forholdet mellem Søskende og mellem Forældre og Børn vilde miste sin
frie og trygge Karakter, dersom Muligheden af et kønslight Forhold og
de dermed forbundne Lidenskaber var tilstede. Den fuldstændige
Tillid, som hint Forhold må hvile på, hvis det skal have sin fulde
Værdi, vilde mangle, når Elskovdriften trængte sig ind her.
Harald Høffding

> Dette er ikke den egentlige grund.
> Hos mange organismer er indavl det mest almindelige.

Ja,ofte også mennesker, japanske landbyer har haft extrem hyppighed af
fætterkusineægteskaber og det har betydet udlugning af recesive
sygdomsgener og er fuldstændig problemfrit
Kennelejere kalder det "linieavl"
Sygdomsbefængte tabere bør MÅSKE afholde sig fra søskende og
forælrebarn incestuøs forplantning, og man troede at de japanske
burakumen-outcasts var syge af det, men det var overtro og
psykosomatik var afgørende, indså man da det viste sig at efter
emigration til Californien klarede disse udstødte, "urene" tabere sig
helt så godt som japansk aristokrati - hvilket er beskrevet iMurray og
Hernsteins "The Bell Curve"
God inspiration til at erstatte small-is-beautiful med UREN ER
HØJINTELLIGENT

> Hvorfor vil du dominerer ham?

Dine læse-evner er kritisable. Jeg har intet skrevet i retning af at
jeg vil dominere ham. Jeg har skrevet at jeg dominerer. Alene
størrelse gør forældre dominerende.

DOMINERE vil jeg bestemt ikke, men sådan oplever han det, fordi alle
siger til ham at hans far er for meget og for sær
Og som hans mor sagde til veninderne engang så oplevede han mig i
mange år som Gud. fordi hvert sekund skulle være afvekslende,
fægtende, billedforbrugende, kornmalende, syende, tømrende,
akkord-løn-indtjenende , svømmende(jeg havde opvarmet pool i min
kælder - og et boblebaasin i "pølerummet" ovenpå), klak-spillende,,
kemieksperimenterende, fyrværkerilegende, hævert-fysik-instruerende
osv osv.

> Er det i din=hans interesse?

"Det der ikke nedbryder dig, styrker dig", så jeg tager også den
bagatel med stoisk ro.
Selvom jeg som alle mænd er forfængelig og ville elske at blive rost.

> Hvilke forventninger har du da til ham?

At han realiserer sig selv bedst muligt - de første 5 år af hans liv
satte jeg alt ind på at lære ham engelsk, som han nu er bedre til end
mig, for han skal kunne forlade den synkende skude DK.

Nej, jeg *LÆRTE HAM IKKE* ENGELSK.
Jeg sørgede for righoldigt supermarkedstilbud af underholdningsPJAT
som havde som spinnoff lidt engelsktræning, fx et lydspor under det
danske på tegnefilm på videoen, hvor jeg oversatte hvad Pippi, Emil
fra Lønneberg, Garfield , osv sagde til USA-sprog

Fra : JcLind

Dato : 16-02-06 12:19

| Ja, hvis gennemsnitshøjden er 179 cm og jeg er 178 cm, så afviger jeg
| så sandelig fra normen.
snip

Er der tidspunkter, hvor du er bange for, at du er syg i sindet, eller
er du aldrig i tvivl om at du er normal?

VH jakob

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 23:50

> jeg
> snip
>
> Er der tidspunkter, hvor du er bange for, at du er syg i sindet,
> eller
> er du aldrig i tvivl om at du er normal?

Hvad skulle der være, at være bange for vedr ikke at være som
gennemsnittet mht højde eller politiske meninger eller andet - et par
smadrede ruder koster det mig, fordi autonome og hellig krigere
foragter ytringsfrihed, men frihedskæmperne 1940-45 løb større risici.
Når muslimerne får flertal løber vi alle endnu større risiko, så det
er meningsfuldt at påtage sig verbale slagsmål i tide.

"A man with at new idea is a Crank, till the idea succeds. Mark Twain

" Alle er sindsyge, men den, der kan analysere sine
vildfarelser, kaldes en filosof. Voltaire

" Madness is part of all of us, all the time, and it comes and
goes, waxes and wanes. Otto Friedrich

Fra : JcLind

Dato : 13-02-06 20:51

> [...]

fra forældrene.

Alle andre mænd husker selv, hvad de gjorde, da de var unge. Men man

Det var rart, endeligt at få bevist, at de tanker man har gjort sig, er
rigtige.

Bo Warming = Afviger

VH jakob

Fra : JcLind

Dato : 13-02-06 20:51

Fra : St

Dato : 14-02-06 20:34

Bo, din ord kunne nu bare ikke forståes på anden måde end "sdsf" gentog dem.
Sorry! Ved ikke om du har problemer med at formulere dig, (ikke noget ondt i
det), og det måske er derfor, det hele kommer "forkert" ud, men ellers kan
jeg kun være enig i "sdsf"s forståelse af det hele (forståelse og ingen
fortolkning!)

St

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 21:44

"St" <notforyou@hotmail.com> wrote in message
> Bo, din ord kunne nu bare ikke forståes på anden måde end "sdsf"
> gentog dem.

Han gentog ikke. Han forvrængede+fordrejede+ekstrapolerede+digtede

> [...]
> noget ondt i det), og det måske er derfor, det hele kommer "forkert"
> ud, men ellers kan jeg kun være enig i "sdsf"s forståelse af det

Folk der er anonyme er oftest sjuskede læsere, der blot ønsker at
opdigte fjendebilleder og som sdsf har erkendt, kun ønsker
underholdning og aldrig sandhedssøgning

Læste I hvad der stod, evt to gange, ville misforståelser ikke ske
Når så misforståelse er blevet forklaret og sdsf ikke har andre skud i
bøssen end at
bo-boller-sin-moar
og bos-hævede-lymfekirtler-må-have-været-kønssygdom
selvom jeg altid brugte kondom i Afrika, så blir det spild af tid

Jo, den måned min norske kone blev gravid i Zambia brugte jeg ikke
kondom når jeg elskede med hende.
Antag at jeg fik kønssygdom af hende. Hvad så? Hvad er relevansen af
den sære mand-ej-bold optagethed? Har den en pointe vedr
sædblærespænding, pædofili eller andet ontopic???

AT jeg - af perifer betydning - krydrer argumentation med personlige
erfaringer, sker delvis i håb om at andre vilgøre det samme så ng
bliver mindre kedsommelig.Fx mindre mudderkastende.

Fra : sdsf

Dato : 14-02-06 21:59

Bo Warming skrev:
> "St" <notforyou@hotmail.com> wrote in message
>
> Han gentog ikke. Han forvrængede+fordrejede+ekstrapolerede+digtede
Læs havd du selv skrev.

> Folk der er anonyme er oftest sjuskede læsere, der blot ønsker at
> opdigte fjendebilleder og som sdsf har erkendt, kun ønsker underholdning
> og aldrig sandhedssøgning
Jeg ønsker sandhedssøgning, opmærksomhedssøgning, OG underholdning.

> Læste I hvad der stod, evt to gange, ville misforståelser ikke ske
> Når så misforståelse er blevet forklaret og sdsf ikke har andre skud i
> bøssen end at
> bo-boller-sin-moar
Jeg træder ikke mere i dette lille ømme punkt hos dig.

> og bos-hævede-lymfekirtler-må-have-været-kønssygdom
Ja det var LGV.

> AT jeg - af perifer betydning - krydrer argumentation med personlige
> erfaringer, sker delvis i håb om at andre vilgøre det samme så ng
> bliver mindre kedsommelig.
Hvad vil du vide?

Fx mindre mudderkastende.
Du er de eneste der kaster mudder her.

"Mor er den bedste i verden" Bo Warming

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-06 00:03

> "St" <notforyou@hotmail.com> wrote in message
> Folk der er anonyme er oftest sjuskede læsere, der blot ønsker at
> opdigte fjendebilleder og som sdsf har erkendt, kun ønsker
> underholdning og aldrig sandhedssøgning

Det er trist at måtte sammenfatte som karakteristik og generalisering
(med visse undtagelser), at de der skriver i eget navn er usenets
overmennesker, som undgår useriøs debat, men de sjældent så
debatgavnlige "untermesch" er de, der som gadedrenge kaster (verbale)
sten og så flygter i skjul, fordi de ikke tør stå ved deres ord

" Alle fortiede sandheder bliver giftige. Nietzsche

" He is truly virtuous man, who wishes always to be open to
the observation of honest men. La Rochefoucauld

" If you can`t be direct, why be? Lily Tomlin

" Jeg taler sandhed, ikke så meget som jeg gerne ville, men så meget
som jeg tør. Og jeg tør lidt mere, jo ældre jeg bliver. Michel De
Montaigne, Michel de (1533-1592)

"At tie sandhed, er at begrave guld. Danske Ordsprog

"All instincts, that do not find a vent outside for themselves, turn
inwards. Nietzsche

Den seriøse sandhedssøger er højt hævet over Mand-ej-bold, men for de
usikre er det en god dag, når blot de har fået afløb for aggression,
galde og bitterhed på skærmen, og giver nok anledning kortsigtet
megalomani hos net-farisæerne, hvis frydeskrig til en
gerningsretfærdig Jehova lyder "Tak,Gud, at jeg ikke er som dem, jeg
voodoo-tilsviner"

"Jeg takker dig, Gud, at jeg ikke er som andre mennesker(toldere,
skøger). Lucas18, 11 - 14

" Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af
bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
Lukas11.39

Skriver man fra firma-computer , kan anonymitet have fordele,

Hvad driver ellers disse mennesker?

NB: Når man angriber en debatør for at reklamere for vold, fx kalde
det god politik at udføre lemlestelsesforsøg imod Glistrup, så
angriber men bolden, ikke manden. Her er det ligegyldigt om debatøren
er anonym eller ikke - her er alt om principper, men debatøren er
bekvem shorthand for en værre-end-nazi tankegang, nemlig
junglelovens, den stærkestes ret.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 05:03

"St" <notforyou@hotmail.com> wrote in message
> Bo, din ord kunne nu bare ikke forståes på anden måde end "sdsf"
> gentog dem.

HVIS der var en anelse hold i dit refleks-forsvar for
selvtægts-svinepelsen sdsf, ville du copypaste de ord, som du mener
skal tolkes som sdsf tolkede dem.

Lynchpøblen der klynger uskyldige op, har aldrig orden i sagerne.
Altid effektuerer de extrem-straffe uden beviser, ja uden indicier
Godt at der faldt 10 års og 12 års fængselsdomme igår, til folk med
samme sindelag som du og sdsf -

- Jeres foragt for god debat foretter ikke den store skade, men havde
folk med skingerdømmesyge som Jer magt som agt, så ville katastrofer
ske i endnu større omfang

Copypaste nu de ord, som du virkelig mener kun kan tolkes så paranoidt
som sdsf gjorde.

Bemærk hvordan sdsf har fjernet megen troværdighed fra sin sag og især
sin person, ved at postulere, at der kun eksisterer een eneste sygdom,
der kan give hævede lymfekirtler, nemlig den han havde været til
eksamen i fornylig i et fag om tropesygdomme. Vupti, så glemmer vi at
troperne foruden de fyrre, store sygdomme, som kun de har, også har de
hundreder af infektionsssygdomme mm som tempererede zoner har. Men
sdsf erkender, at debat for ham er lutter spradebasse-underholdning og
ikke skal have samfundsnyttigt sigte og naturvidenskabelighed,
lægevidenskabelighed, saglighed.
De må I kunne gøre bedre - prøv almindelig bondedansk logik og facts
BOLD EJ MAND

Fra : sdsf

Dato : 16-02-06 08:23

Bo Warming skrev:
> "St" <notforyou@hotmail.com> wrote in message
>
> HVIS der var en anelse hold i dit refleks-forsvar for selvtægts-svinepelsen sdsf,
Du kan jo copy-paste hvor jeg du mener jeg forsvare selvtægt.

> ville du copypaste de ord, som du mener skal tolkes som sdsf tolkede dem.
Det har jeg jo allerede gjort,

> [...]
> effektuerer de extrem-straffe uden beviser, ja uden indicier
> Godt at der faldt 10 års og 12 års fængselsdomme igår, til folk med
Nu kender du jo ikke mit sindelag, men det ligger mig fjern at kaste om
mig med skældsord. Det gør du gerne kan jeg se.
"St" indlæg var skrevet i en særdeles venlig tone.

> - Jeres foragt for god debat foretter ikke den store skade, men havde
> folk med skingerdømmesyge som Jer magt som agt, så ville katastrofer
> ske i endnu større omfang
Jeg er konstaterende, ikke dømmende.

> Bemærk hvordan sdsf har fjernet megen troværdighed fra sin sag og især
> sin person,
Det er dig der gang på gang undergraver din troværdighed ved at
bruge gætværk som fakta. Desværre ofte dårlige gæt.

> ved at postulere, at der kun eksisterer een eneste sygdom,
> der kan give hævede lymfekirtler,
Jeg skrev at der var mange.

> Men sdsf erkender,
> at debat for ham er lutter spradebasse-underholdning og ikke skal have
> samfundsnyttigt sigte og naturvidenskabelighed, lægevidenskabelighed,
> saglighed.
Det er da ok at finde en spradebasse at underholde sig med.

> De må I kunne gøre bedre - prøv almindelig bondedansk logik og facts
> BOLD EJ MAND
Her er det vist kun dig der går efter mand.

"Mor er den bedste i verden" Bo Warming

"Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

"Jeg søger at være dybt logisk, men hvis
irrationelt spinoff bidrager til sandhedssøgning,
så er jeg på rette spor." Bo Warming

"En massagepige fandt det perverst at jeg slugte
min sæd efter svensk uden gummi, men det er
da den mindst svinske måde at slippe af med det
klæbrige - og velsmagende - slim." Bo Warming

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-06 23:39

> Det har jeg jo allerede gjort,

Når det for nogen af trådens deltagere er et mysterie, hvilken af de
mange udtalelser der regereres til, så er det på usenet såre nemt at
udføre en copypaste.
Skal vi videre, så giv mulighed for at forstå hva der menes.
Jeg flygter aldrig fra noget spørgsmål, men der må citeres ordret, så
jeg kan vide hvor jeres flyvske associationer bevæger sig henad

Jeg søger i denne tråd at holde fokus på, at tvivlen skal komme
Tønderpige og lignende hetz-ofre til gode. Mandejbold sidesporene er
uforståelige fx nuværende subjekt line om børnefoto. Jeg har ikke
sådanne. Jeg har intet skrevet i den retning.En feriesmalfilm er
blevet omtalt som eksempel på at der kan justitsmord-dømmes udfra
fototrick og på trods af at levende mindreårige skuespillere måske
aldrig er benyttet til ulovelige børneporno-internetproduktioner
At BoMM&Co lægger op til alskens selvtægt ved at ekstrapolere om
perversioner hos en af trådens forfattere, stiller Jer i et dårligt
lys, som usaglige.
Forsøg på at erstatte debat med fremskridtsfolk med lemlestelsesforsøg
er blevet udråbt til heltegerning og dette er ikke modsagt af andre
end mig, og dette er skræmmende,
Grundløst bliver jeg igen og igen diagnosticeret som en farlig
smittebærer vedr tropisk kønssygdom, selvom ingen sådan sygdoms kim
kan passere et kondom og ca 100 sygdomme er mere sandsynlige.
Mangelfulde links om kønsvorter bliver overfortolket, og jeg
efterlyser konkret viden og fysiologiske skader ved pædifil piksut i
virkelighedens verden, men intet sådant fremkommer. Igen og igen
falder alt fra hinanden fra Jeres side - især når man nærmer sig de
letmur-og-nagelfaste detaljer, hvor .eksakt lægevidenskabelig
dokumentation ville være nem, hvis den nogensinde havde eksisteret.
Jeg beklager at jeg ved mit første indlæg igår om fængselsstraffene
for selvtægt kom til at underdrive disses længde med 4 år. Godt at der
af byretten sendtes et signal om alvorligheden af at handle udfra
sladder.
Der er ingen lig på bordet. Sladderpjattet er komisk. Der bør facts på
bordet, hvis heksejagterne ønsker at blive taget alvorlig

Fra : ThomasB

Dato : 12-02-06 22:46

> [...]
> Danmarks lærere og pædagoger fremover pålægges grundigt at nærstudere alle
> børns adfærd for om muligt at konstatere om børnene har erfaret noget

Løgn, det har ikke været i radioen og foreningen eksisterer ikke.

> ....Har de set faderen i bad osv ...

Sludder, ingen har udtalt at børn tager skade af at se far i bad.

> Der er åbenbart slet ingen grænser for, hvor vanvittigt vi skal til at
> opføre os for at undgå anmeldelser til Kriminalpolitiet for at krænke vore
> børn -

Gaaab

> [...]
> det - ser dig sammen med din kone?, - hvis hun altså ikke allerede er
> flyttet for sig selv, efter massive råd fra ovennævnte forening.

[snip resten af sludderet]

Bo Warming var vist den eneste der hoppede på dit troll-indlæg.

Fra : Per H

Dato : 13-02-06 00:01

On Sun, 12 Feb 2006 17:53:37 +0100, "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
skrev:

> [...]
>Dalgården i Gentofte bortvist fra jobbet pga en falsk anmeldelse om
>børne-pornofotos på hans computer, hvorefter Politiet kørte rundt og

har politiet ikke tavshedspligt mere?
Åbenbart ikke.

Vh Per