både modem og bredbånd...
Fra : schlafen

Dato : 12-02-06 17:05

Jeg er ved at opsætte min xkones nye bærbare, men er løbet ind i et problem.

Hun benytter modemforbindelse derhjemme - det kører fint.

På job benytter hun bredbånd (ej trådløst).

Problem:
Når jeg forsøger at gå på nettet via bredbånd kommer opkaldsvindue for modem
frem.

Det eneste jeg har kunne få til at virke var at slette opkaldsforbindelsen
til modem, men det er ret bøvlet at skulle oprette den igen hver gang modem
skal benyttes.

Hvordan kan det løses....

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-02-06 17:19

schlafen wrote:
<klip> Problem:
> [...]
> opkaldsforbindelsen til modem, men det er ret bøvlet at skulle
> oprette den igen hver gang modem skal benyttes.

Kontrolpanel=>internet indstillinger:
[x] Ring op, når der ikke findes en netværksforbindelse.