BamBam skrev:
> Erfaring med Unotel søges!
Kun positivt. Skiftet dertil forløb gnidningsfrit: Simkortet kom
i god tid, og om morgenen den dag jeg havde fået oplyst som
skiftedag, satte jeg det nye kort i, og så virkede telefonen med
det samme. Det gik lidt mere smertefrit fordi jeg kom fra Telmore
der bruger samme net, så de fleste indstillinger skulle bare
beholdes.
Deres hjemmeside er nem at hitte rundt på, og man kan vælge
tjenester til og fra. F.eks. koster det kun et par klik at slå
familietelefoni (interne opkald koster 1 kr. uanset tid) til
eller fra (forudsætter at flere mobiler er tilmeldt under samme
bruger).
Jeg har ikke haft brug for deres support, så den kan jeg ikke
vurdere, men fra deres webhotelafdeling (Unoeuro) ved jeg at den
svarer til hvad de lover: svar på en mail inden for 24 timer.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/