At uploade til Viborgnet. Hjælp
Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-02-06 21:45

Beklager hvis dette er den forkerte gruppe.

Jeg er webmaster på en hjemmeside der ligger på www.viborgnet.dk - og
pludselig er siden forsvundet ud i den blå luft.

Jeg skal nu have uploadet med Frontpage 2003 - men jeg kan ikke finde
ud af det.

jeg gør det via FP/SharePoints og skriver

http://www.mitdomaine.dk/MITDOMAINE.DK/ - som anbefalet på:
http://support.viborgnet.dk/vis_support.asp?id=25 - men det virker
ikke

Kun ved FTP-brug i FP2003 får jeg lov at indtaste brugernavn og
kodeord.

Fra : Troels Hansen

Dato : 11-02-06 21:55

Karsten Jensen wrote:

> http://www.mitdomaine.dk/MITDOMAINE.DK/ - som anbefalet på:
> http://support.viborgnet.dk/vis_support.asp?id=25 - men det virker
> ikke

Der står da ikke noget om at du skal tilføje noget efter domænenavnet:
Hvad hvis du kun skriver http://www.mitdomaine.dk ?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-02-06 11:29

On Sat, 11 Feb 2006 21:54:58 +0100, Troels Hansen <idle@invalid.email>
wrote:

>Der står da ikke noget om at du skal tilføje noget efter domænenavnet:
>Hvad hvis du kun skriver http://www.mitdomaine.dk ?

Der sker ingenting. Kan kun få forbindelse via FTP. Tror at FP
extensions ikke er installeret længere.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-02-06 14:09

wrote:

>Der står da ikke noget om at du skal tilføje noget efter domænenavnet:
>Hvad hvis du kun skriver http://www.mitdomaine.dk ?

Godt nok bruger jeg FP2003 - men tror du henviser til:
http://support.viborgnet.dk/vis_support.asp?id=52

mens jeg henviste til:

http://support.viborgnet.dk/vis_support.asp?id=25

Men der sker stadig ikke noget - får ikke lov til at uploade. Kan kun
via FTP.... Hmmmmm

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 12-02-06 14:35

Karsten Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> http://support.viborgnet.dk/vis_support.asp?id=25
>
> Men der sker stadig ikke noget - får ikke lov til at uploade. Kan kun

Sæt flueben i første felt Frontpage eller .....
skriv dernæst i feltet placering af fjernwebsted:
http://www.lillianbaggenielsen.dk (eks.)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-02-06 21:50

On 12 Feb 2006 13:35:03 GMT, Lillian Bagge Nielsen
<lilbagge@post12.tele.dk> wrote:

>Sæt flueben i første felt Frontpage eller .....
>skriv dernæst i feltet placering af fjernwebsted:
>http://www.lillianbaggenielsen.dk (eks.)

har jeg prøvet *S*

Fra : enkvinde

Dato : 12-02-06 23:17

> har jeg prøvet *S*

Citat fra Viborgs net hjemmeside om Frontpage "For at uploade med Frontpage
skal der til dit webhotel installeres det der hedder Frontpage extentions,
hvilket koster 120 kr. eks. moms. årligt. "

Hvilket får mig til at spørge..... (måske dumt, men hvad søren *b*).... HAR
I betalt for udvidelsen?......... og hvis I har, er den så aktiveret?

Hilsen Eva

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-02-06 13:36

On Sun, 12 Feb 2006 23:17:11 +0100, "enkvinde"
<HulkendeHulda@hotmail.com> wrote:

>Hvilket får mig til at spørge..... (måske dumt, men hvad søren *b*).... HAR
>I betalt for udvidelsen?......... og hvis I har, er den så aktiveret?

Ja, ja, der var tale om skift til en anden server. Desværre var FP
extension ikke blevet reinstalleret - men det klarede supporten
behændigt og hurtigt.

Fra : Troels Hansen

Dato : 12-02-06 17:09

Karsten Jensen wrote:

> [...]
>
> http://support.viborgnet.dk/vis_support.asp?id=25
>
> Men der sker stadig ikke noget - får ikke lov til at uploade. Kan kun

Tjaa, jeg kan desværre ikke hjølpe dig. Kender intet til viborgnet, og
er i den heldige situation at jeg aldrig har brugt frontpage.