Pris billig alternativ til neutral sæbe pr~
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 10-02-06 20:42

Hey derude, hvis jeg er i den forkerte gruppe må i lige puffe mig videre
men ellers håber jeg i kan hjælpe

Min kæreste har allergi over for parfume (tror vi) ihvertfald flipper
hendes hud over for alm. sæbe produkter og deoderanter det sviger under
hendes arme og hun får røde knobber og kløe på hendes hænder og overrame
og det under armene kan udvikle sig til noget der ligner store brandmærker.

Men alle disse problemer er forsvunet efter skift til alkohol, parfume
frie og ph neutrale sæber og deoderanter fra matas serier og Neutral.

Men for pokker hvor er de dyre, 25kr for en shampoo og 35kr for en sæbe,
og gerne står disse sæber ved siden af de almindelige familier sæber
til 5-10kr for en ½ liter ;D

Vi håbede der måske var nogle der kunne anbefalde os steder hvor vi
kunne finde dem lidt billigere, evt. beregnet til industrien i f.eks
1-5L's beholdere. Gerne over nettet med dankort betaling.

På forhånd tak.
Mvh.
Daniel W Johansen

Fra : Workingmom

Dato : 10-02-06 20:57

Daniel W Johansen skrev:
> [...]
> kunne finde dem lidt billigere, evt. beregnet til industrien i f.eks
> 1-5L's beholdere. Gerne over nettet med dankort betaling.

Gå efter tilbuddene. Jeg mener heller ikke, at Brugsens produkter er så
dyre (minirisk).

Vi har ikke brugt andet i årevis (vi er fire). Jeg har aldrig tænkt på
det som en stor post i regnskabet. Men jeg har jo heller aldrig købt de
billige, så jeg har ikke et godt sammenligningsgrundlag.

Tine

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-02-06 17:55

> [...]
>
> Men alle disse problemer er forsvunet efter skift til alkohol, parfume
> frie og ph neutrale sæber og deoderanter fra matas serier og Neutral.

Det eneste sæbe, jeg bruger, er hårshampoo. Hvis jeg er ualmindelig beskidt
eller har rørt kød, så får den lige en gang sæbe, ellers aldrig. Det kunne
være en løsning på de dyre produkter.

Mvh Maria