åbning af vindue??
Fra : Samir Munir

Dato : 14-06-01 00:29

Hej med jer,

inden for <script></script> deffinintionen har jeg brug for at loade
en nye url. Ikke noget med at åbne et nyt vindue, men blot skifte
indholdet af det aktuelle vindue med en anden url? kan det lade sig
gøre? og hvis ikke hvad skal jeg da gøre?

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

komando?_til_at_ånbe_url i det aktuelle vindue (ikke noget med at åbne
et nyt vindue, men bare skifte indholdet i det aktuelle vindue med en
anden url?

window.open("url") åbner bare et nyt vindue

</SCRIPT>
mvh
Samir Munir
samir.munir[remove_this]@doctor.com

P.S.: Svar gerne også til min email

Fra : Martin Holk Rasmusse~

Dato : 14-06-01 00:42

"Samir Munir" <"samir.munir["@doctor.com skrev i en meddelelse
> komando?_til_at_ånbe_url i det aktuelle vindue (ikke noget med at åbne
> et nyt vindue, men bare skifte indholdet i det aktuelle vindue med en
> anden url?

document.location="http://www.domæne.dk/";

Martin Holk Rasmussen

Fra : Samir Munir

Dato : 14-06-01 07:41

Hej Martin,

>"Samir Munir" <"samir.munir["@doctor.com skrev i en meddelelse
>
>document.location="http://www.domæne.dk/";

den virker ikke rigtig, som om at den bare ignorer linien. skal der
tilføjes noget ekstra?

samir

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-06-01 10:56

On Thu, 14 Jun 2001 06:40:41 GMT, samir.munir[remove_this]@doctor.com
(Samir Munir) wrote:

>den virker ikke rigtig, som om at den bare ignorer linien. skal der
>tilføjes noget ekstra?

prøv med

location.href='whereever...'
Eller
document.location.href='whereever...'

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Samir Munir

Dato : 14-06-01 12:00

>prøv med
>
>location.href='whereever...'
>Eller
>document.location.href='whereever...'

Her er et klip fra min kode :

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

function evaluer_svar()
{
if (
(form_svar_fra_skema.svar_1.value == 'ej_svaret') ||
(form_svar_fra_skema.svar_2.value == 'ej_svaret') ||
(form_svar_fra_skema.svar_8.value == 'ej_svaret')
)
{ alert("Du har ikke svaret på alle spørgsmål - Besvar venligst
alle spørgsmål");
return false; }
else {
var antal_ja=0;

if (form_svar_fra_skema.svar_1.value == 'ja') {antal_ja++};
if (form_svar_fra_skema.svar_2.value == 'ja') {antal_ja++};
if (form_svar_fra_skema.svar_3.value == 'ja') {antal_ja++};

if (antal_ja < 2)

{
location.href="http://www.mdb.ku.dk";
} else
{ }
}
}

</SCRIPT>

som i kan se hentes der nogle svar fra variablerne svar_1, svar_2 og
svar_3 - hvis antalet af svar med værdien ja er under 2 så skal siden
blot loade www.mdb.ku.dk... men det gør den bare ikke øvøvøvøvø.