Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Importere certifikat i Firefox
Fra : morten.bowman@gmail.~

Dato : 10-02-06 17:41

Hej
Jeg vil importere et nyt certifikat i Firefox 1.5.
Men jeg kan ikke få den til det
Den siger: "Vi kan se at din installation ikke er gået i gang. Det kan
der være flere grunde til", når jeg klikker på linket i mailen.
jeg synes jeg har givet lov til alt i firefox's indstillinger.

Fra : js

Dato : 10-02-06 23:45

morten.bowman@gmail.com skrev:
> [...]
> der være flere grunde til", når jeg klikker på linket i mailen.
> jeg synes jeg har givet lov til alt i firefox's indstillinger.

Prøv følgende link
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_flex

gå ind i standar flex på PC
herefter firefox version 1.5
og følg vejledning

Det gjorde jeg, efter en heftig diskution med tdc om manglende support
og deres eneret på digital signatur

Jørgen O

Fra : gil

Dato : 11-02-06 07:56

js skrev:

> [...]
> herefter firefox version 1.5
> og følg vejledning
>
> Det gjorde jeg, efter en heftig diskution med tdc om manglende support

Denne er vist bedre:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_vejl_ieb_flex_ffx

--
gil

Fra : js

Dato : 11-02-06 10:33

gil skrev:

> Denne er vist bedre:
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_vejl_ieb_flex_ffx

oki, det er den samme, men en lidt lettere adgang til linken

Jørgen O

Fra : gil

Dato : 11-02-06 12:39

js skrev:

> oki, det er den samme, men en lidt lettere adgang til linken

Fire klik med musen er meget hvis man har travlt

--
gil

Fra : morten.bowman@gmail.~

Dato : 14-02-06 13:10

Har jeg prøvet. Problemet er at jeg ikke kan oprette en PKCS12 fil.
Det Java der skal startes op, starter ikke. Jeg får bare at vide der
er et problem.
Jeg skulle have givet siden lov til at åbne alt det den vil!?