Vedr. MSI - RS482M4-ILD + Aopen H450B
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 10-02-06 15:48

Hej Hans m.fl.

Jeg har nu samlet x antal systemer med ovennævnte nævnte hardware. Alt
fungerer
tilsyneladende fint - der er dog et par enkelte ting der undre mig:

1. Når jeg sætter en usb harddisk i usb stikket resetter maskinen -
hvergang. Hvis jeg sætter usb disken i inden jeg starter op og derefter
tænder computere er der ingen problemer?

2. Hvilket lydstik fra kabinettet skal jeg bruge - der er 2 muligheder?

Mvh. Bo

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 19-02-06 11:03

Hejsa!
Er der virkelig ingen der kan svare på disse spørgsmål?
/Bo

Hardwareliste:
http://bo.yaboo.dk/indkoebsliste2.htm

Boksebilleder:
http://bo.yaboo.dk/kessler/index.htm

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 23-02-06 19:39

Kan det passe at ingen kan svare på spørgsmålet??

Mvh. Bo