Definering af radiobuttons
Fra : Peter Nielsen

Dato : 10-02-06 14:50

Hej...

Jeg har en form jeg kalder form1 og så har jeg to radiobuttons der har
name="locked" og så den ene er value="true" og den anden er value="false"

Hvordan kabn jeg så definere de to forskellige når jeg prøver at lave en
onchange function..

Altså hvis det var et textfield jeg kaldte fx adresse så hed den jo
document.form1.adresse ... men hvis jeg ska skriver document.form1.locked så
er det dem begge to.. og jeg vil lave sådan en function som gør at den
checker den ene og den anden i forhold til hvilket textfield man skriver i

Jeg er lidt ny i javascript, så bær over med mig

/Peter

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-02-06 02:59

Brug en checkbox i stedet.

Fra : Peter Nielsen

Dato : 11-02-06 10:11

Ikke en dum ide, gør jeg da så

Men kan man slet ik definere den ene frem for den anden?

Peter