indryk af tekst i span
Fra : Tidemann

Dato : 10-02-06 12:11

Jeg ved ikke rigtigt hvor dette hører hjemme?

Jeg har et javascript på denne side, i højre side under News:
http://www.dhejne.dk/in-index.html

Første linie (i hver ny tekst) bliver skrevet med margin 5px, men ikke de
efterfølgende i samme afsnit.
Kan det lade sig gøre at løse det?

Jeg ved ikke hvordan man laver en
FollowUp-To: dk.edb.internet.webdesign.clientside

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-02-06 13:02

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> wrote in message
> [...]
> Kan det lade sig gøre at løse det?
>

> Jeg ved ikke hvordan man laver en
> FollowUp-To: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Hej Marianne

Du kan måske lægge teksten i en div og give den en margin.

Hilsen Martin

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-02-06 17:15

Tidemann skrev:

> Første linie (i hver ny tekst) bliver skrevet med margin
> 5px, men ikke de efterfølgende i samme afsnit.
> Kan det lade sig gøre at løse det?

Skal du ikke lige få det til at fungere i Firefox også, før
vi gør mere ud af den funktion?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk - nu også med RSS

Fra : Tidemann

Dato : 11-02-06 02:20

"Allan Vebel" skrev

> Skal du ikke lige få det til at fungere i Firefox også, før
> vi gør mere ud af den funktion?

Jeg ved ikke hvordan den kan skrive i FF, men teksten kan stå der permanent!!
Men det var fordi jeg forsøgte at validere den og det kan jeg ikke finde ud
af.

Den originale model
http://www.dhejne.dk/in-index.html

Den skal ha´ samme funktion, men være valid

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-02-06 21:46

Tidemann skrev:

> Jeg ved ikke hvordan den kan skrive i FF, men teksten
> kan stå der permanent!

Har du prøvet med

<!--[if IE]><h5 id="typing" style="visibility: hidden"><![endif]-->

Så står teksten permanent i FF, og "typer" i IE.

> Men det var fordi jeg forsøgte at validere den og det kan
> jeg ikke finde ud af.

Du har lige en </h5> for meget, så går den igennem, se
http://html-faq.dk/test/tidemann/in-index.htm

Fra : Tidemann

Dato : 12-02-06 11:28

"Allan Vebel" skrev

> [...]
>
> Så står teksten permanent i FF, og "typer" i IE.

> Du har lige en </h5> for meget, så går den igennem, se

Hvis jeg gør som du skriver, er der ingen indhold på siden!
Kun den tekst som "typer"....................
Så det duer ikke, øv.

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-02-06 18:18

Tidemann skrev:

> Hvis jeg gør som du skriver, er der ingen indhold på siden!

Sådan er det mange gange - løser man et problem, kommer
der starks to nye

Enten må du undlade den effekt, eller finde et andet script der
kan køre over det hele. Spørg i clientside-gruppen!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-06 18:07

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev:

>Jeg ved ikke hvordan man laver en
>FollowUp-To: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Vis => Alle brevhoveder => Opfølgning til
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Tidemann

Dato : 11-02-06 03:04

"Knud Gert Ellentoft" skrev

> Vis => Alle brevhoveder => Opfølgning til

Tak