Nyt display i SE W800i?
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-06 23:02

Hej

Jeg har været så uheldig at tabe min nye W800i - nu har displayet fået en
"stjerne" i midten, med spidser ud til kanterne. Er der nogen der ved om man
kan skifte display og evt. en pris og sted for det?

Med ret så ærgerlige hilsner
Rasmus

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 10-02-06 08:46

Du kan godt skifte det selv. Det kræver dog noget værktøj, som jeg mener at
man kan købe hos t-hansen til 40,-

Selve coveret koster ca. 300,- hos cellshoppen.dk

God fornøjelse..

/S

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 13:55

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at man kan købe hos t-hansen til 40,-
>
> Selve coveret koster ca. 300,- hos cellshoppen.dk

Nu er det displayet og ikke coveret der er gået i stykker, men tak for
tippet om siden

Har jeg bare været uheldig med et meget følsomt display, jeg mener- der er
_intet_ at se på coveret af mærker eller ridser, men displayet er altså
temmelig smadret (min gamle k700i har været udsat for værre ting, uden at
det gik ud over displayet. Coveret har dog fået en masse ridser)... Kunne
det evt. gå ind under betegnelsen Fabrikationsfejl?

MVH
Rasmus

Fra : Nicolai

Dato : 10-02-06 17:11

"Rasmus Raun-Nielsen" <Raver-AT-it-DOT-dk> wrote in message

> [...]
> temmelig smadret (min gamle k700i har været udsat for værre ting, uden at
> det gik ud over displayet. Coveret har dog fået en masse ridser)...

Det kan jo være ren held at din 700i ikke er skadet mere, og ren uheld at
din w800i ikke kunne klare det. Hvis tlf lander uheldigt, så sker den slags.

> Kunne det evt. gå ind under betegnelsen Fabrikationsfejl?

Fabrikationsfejl, fordi den ikke kan tåle at blive tabt? Nej, det kan man
ikke. Det er jo den slags, forsikringer dækker mod.

> MVH
> Rasmus

Nicolai