Omstilling af opkald på 6230i
Fra : Anders Ryberg Larsen

Dato : 09-02-06 21:11

Jeg har netop fået en 6230i.... rigtig god telefon vil jeg skynde mig at
sige.

Der er dog én ting jeg ikke kan få til at virke:

Omstilling til eks. telefonsvaren; Via menuen omstilling. Hvergang jeg
forsøger at aktiver, deaktiver eller se status, så får jeg beskeden:
ANMODNING IKKE FULDFØRT.

Dog virker min telefonsvare, jeg har bare ikke mulighed for at slå den fra,
feks. når der er optaget, eller af andre årsager.

Hvad kan årsagen være, og er der nogen der har de manuelle koder man kan
taste når det gælder aktivering og deaktivering af omstilling? Slå til/fra
ved optaget osv?

Min firmware er af ældre dato indrømmer jeg, men har dog ikke helt turde
tage en opdatering. Er konskevensen nemlig ikke at HELE telefonen så
nulstilles og slettes?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Anders

Fra : snuden

Dato : 10-02-06 02:50

"Anders Ryberg Larsen" <AnderZ@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Omstilling til eks. telefonsvaren; Via menuen omstilling. Hvergang jeg
> forsøger at aktiver, deaktiver eller se status, så får jeg beskeden:

Du skulle vel aldrig være telia kunde?

Ring til dit selskabs kundeservice, da det tyder på, at der er noget der
ikke er sat rigtigt op fra centralen.

Snuden

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-02-06 22:43

Anders Ryberg Larsen skrev den 09-02-2006 21:10:
> Jeg har netop fået en 6230i.... rigtig god telefon vil jeg skynde mig at
> sige.

bare vent til du optager hvordan SMS-ordbogen er skruet sammen

mvh

Carsten

Fra : HSK

Dato : 10-02-06 11:50

Carsten Riis wrote:

> bare vent til du optager hvordan SMS-ordbogen er skruet sammen

Er den da bedre end på andre telefoner ?

/HSK

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-02-06 22:28

HSK skrev den 10-02-2006 11:49:
> [...]
rettelse: opdager.

> Er den da bedre end på andre telefoner ?

One Word: Nej!

mvh

Carsten

Fra : Kate