FF - they must be joking
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-02-06 19:21

Kan det virkelig passe, at en opdatering fra 1.5.0.0 til 1.5.0.1
medfører, at visse udvidelser ikke vil virke mere:
http://www.itu.dk/~chr/temp/hm.png

Det kan simpelthen ikke passe!?

--
What is life, except excuse for death,

Endnu en grund til aldrig at lukke Opera: http://itu.dk/~chr/temp/O.png

Fra : Carl Drud

Dato : 09-02-06 19:31

Christian Bohr-Halling wrote:

> Kan det virkelig passe, at en opdatering fra 1.5.0.0 til 1.5.0.1
> medfører, at visse udvidelser ikke vil virke mere:
> http://www.itu.dk/~chr/temp/hm.png

Det er muligt. Læs evt. her:

http://developer.mozilla.org/devnews/index.php/2006/01/23/firefox-extension-versioning/

Carl

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-02-06 20:21

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> posting:

--klip--
>http://developer.mozilla.org/devnews/index.php/2006/01/23/firefox-extension-versioning/

Der er vist ikke andet at sige til det end: Hmm!

Tak for det opklarende link.

--
What is life, except excuse for death,

http://labs.opera.com/news/2006/02/07/2/

Fra : B.Lauritzen

Dato : 10-02-06 11:11

> [...]
> Kan det virkelig passe, at en opdatering fra 1.5.0.0 til 1.5.0.1
> medfører, at visse udvidelser ikke vil virke mere:

Jeg kan hører at jeg ikke er den eneste der efterhånden er træt af at
skulle besøge 10 forskellige hjemmesider for at hente opdaterede
ext.versioner hver gang der kommer en update.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-02-06 12:09

B.Lauritzen wrote:

> Jeg kan hører at jeg ikke er den eneste der efterhånden er træt af at
> skulle besøge 10 forskellige hjemmesider for at hente opdaterede
> ext.versioner hver gang der kommer en update.

Kan du ikke bare bruge den automatiske update function du har i tools->
extensions?

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 10-02-06 21:02

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> posting:

http://www.itu.dk/~chr/temp/joke.png

Fra : B.Lauritzen

Dato : 12-02-06 21:37

Lars Hoffmann wrote:

> Kan du ikke bare bruge den automatiske update function du har i tools->
> extensions?

Hvis folkene som udvikler de forskellige extension har været oppe på
dupperne, så jo, ellers nej, og så skal du selv til at ud på de
forskellige hjemmesider og se efter om der ligger en opdatering der.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 11-02-06 09:02

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe, at en opdatering fra 1.5.0.0 til 1.5.0.1
> medfører, at visse udvidelser ikke vil virke mere:
> http://www.itu.dk/~chr/temp/hm.png
>
> Det kan simpelthen ikke passe!?

Jeg er nok sent ude, men her er linket til den nye version der virker med
1.5.0.1:
http://www.ctomer.com/extensions/translate/translate-0.6.0.9-f.xpi

Venlig hilsen
Henrik