Ringkøbingfjor, Skjern å?????
Fra : Thomas Nyberg

Dato : 13-06-01 23:29

Hej der ude.

Så skal familien til Ringkøbingfjor i sommerhus, og for at min kone ikke
skal få helt svip. tager jeg selvfølige fiske udstyret med.
Så dem der kan, fortæl mig om fiske mulighederne i og ved Ringkøbingfjor
Skjern år. jeg fisker med flue gerne på kyst som i å og sø. Put & tage???
tja det kan bruges meeeeeen det er nu ikke lige det!!!!.

Hvor tager jeg hen med mit flue grej ved Ringkøbingfjor, Skjern området. jov
jov jeg har en spinde stang med. så kom da også med det.

på forhånd tak

thomas.nyberg@email.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 14-06-01 22:03

On Thu, 14 Jun 2001 00:29:03 +0200, "Thomas Nyberg"
<thomas.nyberg@email.dk> wrote:

>Hej der ude.

Hej der inde.

>Så skal familien til Ringkøbingfjor i sommerhus, og for at min kone ikke
>skal få helt svip. tager jeg selvfølige fiske udstyret med.

Hvor skal i bo? På øst, vest, nord eller syd siden af fjorden?

>Så dem der kan, fortæl mig om fiske mulighederne i og ved Ringkøbingfjor
>Skjern år. jeg fisker med flue gerne på kyst som i å og sø. Put & tage???
>tja det kan bruges meeeeeen det er nu ikke lige det!!!!.

Jeg ved at du altid kan tage ind til Korsholm i Skjern og købe dagkort
til Skjern Å. Og det er jo altid en oplevelse, specielt nu hvor åen er
reguleret "en smule".

>Hvor tager jeg hen med mit flue grej ved Ringkøbingfjor, Skjern området. jov
>jov jeg har en spinde stang med. så kom da også med det.

Ved Nymindegab (25-30 km. syd for Hvide Sande) er der et meget godt
gedde / aborre fiskeri. Der er også gemt nogle gode vande i heden ved
Nymindegab. Der gemmer sig også nogle grumme geder! Led og du skal
finde

>på forhånd tak

Selv tak