Skjule checkbox
Fra : Michael Tillgaard

Dato : 09-02-06 17:45

Jeg har følgende form. Den virker fint, men jeg vil gerne skjule
selve checkboxen. Hvordan gør jeg lige det. Jeg har prøvet lidt
forskelligt uden held.

Tpf.
Michael

<form method="post" action="<%=MM_editAction%>" name="form2">
modtage bogmeddelelser">
<input type="hidden" name="MM_update" value="form2">
<input type="hidden" name="MM_recordId" value="<%=
bogbesked.Fields.Item("Mail").Value %>">
</form>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Roald Mathisen

Dato : 09-02-06 18:55

"Michael Tillgaard" <post@bogkassen.dk> skrev i melding
> Jeg har følgende form. Den virker fint, men jeg vil gerne skjule
> selve checkboxen. Hvordan gør jeg lige det. Jeg har prøvet lidt
> forskelligt uden held.

Kanskje du kan bytte den ut med et skjult felt:

<input type="hidden" name="bogbesked" value=1>

--
Roald Mathisen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 09-02-06 23:47

On 09 Feb 2006 16:44:52 GMT, Michael Tillgaard <post@bogkassen.dk>
wrote:

Hej Michael,

>Jeg har følgende form. Den virker fint, men jeg vil gerne skjule
>selve checkboxen.

Jeg forstår ikke, hvorfor du vil skjule en checkbox? Det giver
simpelthen ikke mening, så vidt jeg kan se.

Forklar meget gerne, hvad det er du vil opnå.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj