CC binaere nyhedsserver nede ?
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-02-06 16:10

Er der andre end mig der har problemer med CC's binaere nyhedsserver ?
- Den der hedder newsbin.cybercity.dk

/S

Fra : Frank R.

Dato : 09-02-06 16:54

6400 - Sredna wrote:
> Er der andre end mig der har problemer med CC's binaere nyhedsserver ?
> - Den der hedder newsbin.cybercity.dk

Lige nu Kl 16.50 kører den fint. Syntes heller ikke at have haft
problemer tidligere på dagen.

Hilsen
Frank

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-02-06 17:59

Hvilken central er du tilknyttet ?

jeg er tilknyttet til den i Sønderborg, og der har der været probs. de
sidste dage.

/S

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-02-06 23:16

6400 - Sredna explained :
> Er der andre end mig der har problemer med CC's binaere nyhedsserver ?
> - Den der hedder newsbin.cybercity.dk

Den lukker for dig hvis du connecter med mere end 3 samtidige
forbindelser, det er som regel derfor folk oplever den som værende
nede.

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 10-02-06 08:38

Takker for input !

Det var en fejlindstilling af det program jeg benyyter, der var årsagen +
noglwe andre småting....

/S