Andet multimedie
skønvirkeskrft ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 09-02-06 11:54

Jeg leder efter en skrift, der leder tanken hen på skønvirke. Er der nogen
der kan anbefale noget ?

Kh
Bjørn

Fra : Peter T.

Dato : 09-02-06 14:28

Studio Smalbro ristede følgende runer:

> Jeg leder efter en skrift, der leder tanken hen på skønvirke. Er der
> nogen der kan anbefale noget ?

Et vildt skud i tågen, da mit kendskab til skønvirke er begrænset til et
par sider i en bog på skolebænken:

ITC kabel Std - specielt klasserne medium/medium bold/ultra

Der er i hvert fald jugendstil over skriften. Men om det også kan dække
skønvirke, må du selv vurdere.

Eller hælder du mere til feks. skriften "Arnold Boecklin Std", som bruges i
overskriften på <http://lartnouveau.com/>?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Studio Smalbro