Lydkortet der forsvandt
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 09-02-06 07:54

Hej

Jeg har et Asus P4C800E Deluxe

Jeg ved ikke hvornår det er sket, men lydkortet er "forsvundet". Bios
står til auto (kan vælge auto eller disabled).

Jeg har prøvet at disable det og så enable det igen. Jeg har også prøvet
en masse andet i bios uden hjælp. Derudover har jeg prøvet at indlæse en
anden bios men det hjalp heller ikke.

Windows vil ikke finde noget.

I eventlog skrives der under opstart at AsusGIO servicen ikke kunne
startes. Men om det er til bundkort eller grafikkort ved jeg ikke.

Nogen gode forslag?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 09-02-06 11:35

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> Nogen gode forslag?

Om jeg fatter det. Efter at det har været "væk" i 2-3 uger er det nu
dukket op igen uden at jeg har gjort noget.

Man skal åbenbart bare give op for at få det til at virke igen :S