ABU Suverän
Fra : Anders

Dato : 08-02-06 18:21

Hej Ng.

Nogen af jer der har erfaringer med et abu suverän fastspolehjul?
Jeg kunne godt tænke mig et hjul der passede til min 9' suverän stang. Som
jeg i øvrigt fandt i Almas i dag, til -75% dvs ca 500 kr

Vh Anders

Fra : Michael, Fyn

Dato : 09-02-06 18:55

Jeps - suverænt hjul - bremsen er fuldt på højde med mine elskede Shimano
hjul. Så køb du trygt - er du ikke tilfreds, køber jeg det gerne bagefter
*G*

Knæk & bræk

Michael, Fyn

Fra : Anders

Dato : 10-02-06 16:57

Hej igen.

Hvordan er det at fiske med? hvordan er gangen og så videre?
Vh Anders

Fra : SEJ

Dato : 10-02-06 20:24

Hej Anders

Jeg har haft mit i 3 år + vil jeg tro, fra det kom frem.
Med hensyn til gangen overfor Shimano ved jeg ikke noget, men designet er
uovertruffent.
Det er som at sammenligne cykeldele fra Campagnolo mod Shimano,
Designmæssigt vil jeg hellere have Süverän fremfor et stella.
Det er dog begyndt at støje(der er plasitic i rullen) men det er også det
eneste fastspolehjul jeg gider at bruge, det skal jo også være noget for
øjet, og det syntes jeg har været svært for producenterne af store
fastspolehjul.
(jo Stradic, symetre special, Stella er lækre, men der er for meget plastic
og ligner alle andre, og så er der jo dem som jeg ikke kender)
mvh

Svend