cmsimple2_5 er da vejen frem :)
Fra : Chokmah

Dato : 08-02-06 18:05

der mangler nogen ting så vidt jeg kan se f.eks hvordan man laver et
galeri der er noget manual her :
http://www.cmsimple.dk/?Installer%27s_Manual

der er selvf langt til det resultat som jeg gerne ser den skal ende
med - der skal gerne være en start side med hvor man vælger om man vil
se siden på engelsk eller dansk også et billed også ville jeg gerne
have nogen emner i nogen kasser ude i siden - men jeg har forstået det
kan laves i en anden web editor uden det for systemt til at gå ned -
men nu har jeg bestilt britt malkas bog om sagen det tager godt nok en
grumme tid fra man bestiller og betaler for den til den kommer frem
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 18:18

Chokmah skriblede bla:
> [...]
> men nu har jeg bestilt britt malkas bog om sagen det tager godt nok en
> grumme tid fra man bestiller og betaler for den til den kommer frem

Hvad konkret vil du fortælle med ovenstående`?

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Chokmah

Dato : 08-02-06 18:44

On Wed, 8 Feb 2006 18:18:02 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Hvad konkret vil du fortælle med ovenstående`?

indrømmet det blve lidt konfust - men hvor om alting er når man har
fået det instaleret på siden - så er den straks til at arbejde med og
frembringe resultater i stedet for alt det andet "java" lort - det var
såmænd det,

men nu når vi er ved det - kan du eller en anden en for forstanden
fremkomelig måde lave thumbs som man ser dem her

http://www.haugen-sorensen.dk/ ( til højre )

eksempel :
http://www.haugen-sorensen.dk/90-1.htm

eller er det ren "java" ?