Visning af dynamisk indhold linie for lini~
Fra : Brisse

Dato : 08-02-06 17:49

OK, lidt kryptisk overskrift, men forklaring følger.

Jeg vil gerne vise outputtet fra en script som køre på min server.
Scriptet leverer sit output linie for linie, lige som når man f.eks.
skriver "ls -l" i sin shell (eller dir i windows)

Det virker for så vidt også fint når jeg laver det som et include
på siden som f.eks.

<pre>
<!--#exec cmd="ls -l" -->
</pre>

Men jeg får først outputtet når kommandoen er færdig.

Det jeg gerne vil er, at efter hånden som en linie bliver skrevet af
scriptet, så bliver den vist på web-siden.

Nogen forslag? ellers skal jeg gerneforklare nærmere hvad der er jeg
leder efter.

Pft. B