Endnu engang: Folde-ud-menuer
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-02-06 14:35

Hvor kan man læse mere om hvordan man laver præcis den slags folde-ud-
eller drop-down-menuer (eller hvad den slags korrekt hedder) som er
brugt på dette websted: http://www.bc37.dk/

Altså sådan at de skjulte undermenuer dukker frem blot man peger med
pilen - OG forsvinder igen når man flytter musen.

--
Jørgen Grandt
Glan glad og gratis på grandts dk

Fra : enkvinde

Dato : 08-02-06 16:12

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Altså sådan at de skjulte undermenuer dukker frem blot man peger med
> pilen - OG forsvinder igen når man flytter musen.

Et størrer udvalg af menuer finder du på www.dynamicdrive.com
God fornøjelse

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-02-06 01:06

enkvinde skrev bl.a.:

> Et størrer udvalg af menuer finder du på www.dynamicdrive.com
> God fornøjelse

Tak, men ... Jeg kan ikke se at det menuudvalg du henviser til tilbyder
præcis den form jeg ønsker mig.

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : enkvinde

Dato : 09-02-06 01:25

> Tak, men ... Jeg kan ikke se at det menuudvalg du henviser til tilbyder
> præcis den form jeg ønsker mig.

Aha... ja, det første man bliver blind på er jo øjnene

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/dropmenuindex.htm

Hilsen Eva

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-02-06 14:31

enkvinde skrev:

> Aha... ja, det første man bliver blind på er jo øjnene
>
> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/dropmenuindex.htm

Tak, Eva. Jeg må se om jeg kan stave mig igennem det ...

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : enkvinde

Dato : 09-02-06 01:30

> Tak, men ... Jeg kan ikke se at det menuudvalg du henviser til tilbyder
> præcis den form jeg ønsker mig.

Denne her er også fin....
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/sm/index.htm
Gider ikke kigge efter flere, men det vrimler med alle slags modeller
deroppe, så se efter engang til.

Hilsen Eva