Nye fodlister!
Fra : Thomas

Dato : 07-02-06 22:41

Hej

Jeg har lige et spørgsmål ang. vores hund der snart er 10 mdr.

I løbet af de sidste 2 uger, har han bidt i en fodliste, og i et sideparti
til en dør. Han gjorde det engang da han skiftede tænder, men har så ikke
gjort noget i lang tid.

Om dagen er vi begge på arbejde, og det kan selvfølgelig godt være af bare
kedsomhed, selvom han har diverse ting at lege med.

Og nu er den altså gal igen.

Er der nogen herinde der kan komme med et par gode råd/erfaringer på dette
område? Han har ellers ikke rigtigt bidt noget i stykker før, og han ved
udmærket at det er galt det han har gjort.

Hilsen Thomas

Fra : jopa

Dato : 07-02-06 22:45

Thomas skriblede bla:

> Er der nogen herinde der kan komme med et par gode råd/erfaringer på
> dette område? Han har ellers ikke rigtigt bidt noget i stykker før,
> og han ved udmærket at det er galt det han har gjort.

Hej Thomas
Det er væsentligt at vide om du bor i lejlighed eller hus med adgang til
have osv

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Thomas

Dato : 07-02-06 23:01

Ja det er selvfølgelig rigtig, det glemte jeg.

Vi bor på landet og har en stor grund som han går frit på når vi er hjemme.

Det har heller ikke været problemer med at være alene hjemme før. Og det er
kun når han er det, at han kan finde på det.

Hilsen Thomas

Fra : jopa

Dato : 07-02-06 23:06

Thomas skriblede bla:

> Vi bor på landet og har en stor grund som han går frit på når vi er
> hjemme.
Det er jo ultimativt den måde i bor på.
Kan fortælle hvordan jeg selv har gjort det.

Har hundegård ca 30 m2 mindre kan gøre det.
Har så lavet en hundelem til stalden hvor han kan rende ind når det regner.

Nu ved jeg så ikke lige hvad for en hund du har men min elsker sin hundegård
og vil selv derud

--
Mvh.John
www.johns-web.dk