Anonym sms findes det ?
Fra : Michael

Dato : 07-02-06 17:34

Hejsa

Findes der nogle steder hvor man kan sende anonym sms på nettet ?

/michael

Fra : Nicholas

Dato : 08-02-06 01:09

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Findes der nogle steder hvor man kan sende anonym sms på nettet ?
>
> /michael

ja

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 11:52

"Nicholas" <nicholas@nospam.please> skrev i en meddelelse

> "Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse

> ja

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 08-02-06 17:45

Hej Michael,

> Findes der nogle steder hvor man kan sende anonym sms på nettet ?

Du kan prøve her..

Link:
http://www.coolsms.dk/

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-02-06 15:07

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Findes der nogle steder hvor man kan sende anonym sms på nettet ?

Er mere end alm svært at lave noget som helst anonymt på nettet, medmindre
du har "lånt" nogens netværk..

Fra : Jesper

Dato : 18-02-06 00:34

On Tue, 07 Feb 2006 17:34:22 +0100, Michael wrote:

> Hejsa
>
> Findes der nogle steder hvor man kan sende anonym sms på nettet ?
>
> /michael

Hvis du vil være anonym for modtageren af din SMS, kan du så ikke
bare slå "overfør eget nummer" fra inden du sender den?

Selvfølgelig kan du stadig hænges op på den hvis det er noget
lovstridigt, du har i tankerne idet din udbyder jo altid kan finde frem
til dig...

Fra : Fischer

Dato : 18-02-06 07:08

> Hvis du vil være anonym for modtageren af din SMS, kan du så ikke
> bare slå "overfør eget nummer" fra inden du sender den?

Nej, det fungerer kun ved opkald.

*Fischer

Fra : Jesper

Dato : 18-02-06 11:43

On Sat, 18 Feb 2006 07:07:33 +0100, Fischer wrote:

> Nej, det fungerer kun ved opkald.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Øv - men så er det jo nok derfor, der ikke er noget som hedder "SMS-fis"