Nokia 6230i og memorykort
Fra : Kate

Dato : 07-02-06 16:35

Jeg købte i november en Nokia 6230i som jeg er ganske tilfreds med på
trods af enkelte små irritationsmomenter. For noget tid siden købte jeg
et No Name memorykort på 256Mb. Kortet virker fint, men jeg undrer mig
over at det er ret langsomt. Jeg har valgt at lægge de billeder jeg
tager på kortet indtil jeg hiver dem ud og over på computeren.
Jeg satte bare i og det var så det, men så i dag at jeg kan formattere
det. Skulle jeg have formatteret kortet inden brug?

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-02-06 17:39

Kate wrote:
> [...]
> Jeg satte bare i og det var så det, men så i dag at jeg kan formattere
> det. Skulle jeg have formatteret kortet inden brug?

Nej, det ville sandsynligvis ikke ændre noget på hastigheden. Derudover tror
jeg også, at kortet er formatteret fra fabrikken af. Men det ville ikke
undre mig, om der kan være stor forskel på hastigheden på forskellige kort,
det er i hvert fald gældende med digitalkameraer.

Søren

Fra : Kate

Dato : 09-02-06 17:34

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> af. Men det ville ikke undre mig, om der kan være stor forskel på
> hastigheden på forskellige kort, det er i hvert fald gældende med

Okay, tak, så beholder jeg bare tingene som de er. Jeg købte jo et
NoName, så må jeg jo acceptere eventuelle begrænsninger . Det virker
jo fint nok som lagerplads.

Fra : Niels

Dato : 07-03-06 10:47

Har kjøbt et kingston kort og det går osse langsomt sååå

mvh Niels

www.niels-holler.dk