sokket 478-----775
Fra : axel

Dato : 07-02-06 16:32

har lige købt et bundkort med sokket 775
kan min cpu som er en p4 2.8mzh køre på denne den køre i øjeblikket på
min 478 bundkort
mvh
Axel

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-02-06 17:45

"axel" <axel.s@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> har lige købt et bundkort med sokket 775
> kan min cpu som er en p4 2.8mzh køre på denne den køre i øjeblikket på
> [...]

Nej.....socket 775 har pin's siddende i soklen, hvorimod socket 478 har
pin's siddende på cpu'en

Det er 2 forskellige formater.

mvh
Bri@n

Fra : axel

Dato : 07-02-06 17:49

On Tue, 7 Feb 2006 17:44:55 +0100, "co@ch [4130]"
<coach(slet)@(dette)lite.danmark> wrote:

>"axel" <axel.s@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
>Nej.....socket 775 har pin's siddende i soklen, hvorimod socket 478 har
> [...]
hej
tak for svaret
mvh
Axel