Akkari og Laban
Fra : PJ

Dato : 07-02-06 08:51

Pia K. er da nænsom i sit ordbrug når hun kalder dem ugræs og siger at de
ikke hører til i landet!

Straks kommer de små leflende politikere, Søvndal, Bundsgård frem fra
buskadset og siger fy da, skamme skamme sig, det må man ikke sige *GG*

Noget af det der har beroliget mig mest er da nemlig at V, K og DF har meldt
ud at der skal være en konsekvens over for Akkari, laban og deres slæng når
dønningerne har lagt sig, ellers er der da ikke noget der hænger sammen!

Og tag så og stop dialogen med dem... det er simpelthen ikke til at holde ud
at se/høre dem i medierne mere... altså for pokker da, det er Danmark og
danske interesser det her drejer sig om.

PJ.

Fra : Martin K

Dato : 07-02-06 11:09

"PJ" <mig@selv.invalid> wrote in message

> Og tag så og stop dialogen med dem...

Enig - jeg tror, muslimerne har mere respekt for os, hvis vi står fast på de
værdier, vores samfund bygger på, end hvis vi begynder at bøje af for deres
urimelige krav og skal til at mødes på halvvejen.

--
Martin K

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-02-06 11:45

On Tue, 07 Feb 2006 11:09:27 +0100, Martin K wrote:

> Enig - jeg tror, muslimerne har mere respekt for os, hvis vi står fast på de
> værdier, vores samfund bygger på, end hvis vi begynder at bøje af for deres
> urimelige krav og skal til at mødes på halvvejen.

Nøjagtigt hvad skal vi bruge deres respekt til?

Fra : Martin K

Dato : 07-02-06 11:50

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Nøjagtigt hvad skal vi bruge deres respekt til?

Jeg synes, det ville være et fremskridt, hvis de unge 2G'ere ikke var så
respektløse overfor det danske samfund, når vi nu har dem gående rundt i
gaderne. Men det ville selvfølgelig være allerbedst, hvis de slet ikke var
her.

--
Martin K

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-02-06 12:19

On Tue, 07 Feb 2006 11:49:40 +0100, Martin K wrote:

> Jeg synes, det ville være et fremskridt, hvis de unge 2G'ere ikke var så
> respektløse overfor det danske samfund, når vi nu har dem gående rundt i
> gaderne.

Jeg kan ikke lige se hvad vi skal bruge imamernes respekt til i den
forbindelse.

> Men det ville selvfølgelig være allerbedst, hvis de slet ikke var
> her.

Så bliver de jo til 1G'ere.

Fra : Martin K

Dato : 07-02-06 12:29

> Jeg kan ikke lige se hvad vi skal bruge imamernes respekt til i den
> forbindelse.

Jeg taler om almindelige muslimer.

--
Martin K

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-02-06 13:06

On Tue, 07 Feb 2006 12:29:25 +0100, Martin K wrote:

> Jeg taler om almindelige muslimer.

Ok, hvem er "deres" så?
Udover det, så vil jeg da give dig ret i at vi ikke hjælper muslimerne i
Danmark ved at give efter for urimelige krav, da de jo så selv skal leve
under disse krav.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 07-02-06 11:28

"PJ" <mig@selv.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud at se/høre dem i medierne mere... altså for pokker da, det er Danmark
> og danske interesser det her drejer sig om.

Det er faktisk meget morsomt, de demonstrerer mod DK men det er deres egne
lande der stå i flammer.

Har de forresten ikke andet at lave! De bestiller jo ikke andet end at skabe
sig muslimsk.

/Mikael