Infrarød forbindelse med Nokia 6150
Fra : Carsten Witt

Dato : 13-06-01 22:15

Er der nogen der ved hvordan man får 6150 til kommunikere via IR port til
notebook.

Jeg har prøvet alt muligt bl.a. med Nokia Data Suite 2.0 og 3.0 med uden
held. Notebookens IR overvågning kan godt "se" telefonen uden kabel men ved
opkald kan "modemet" ikke findes.

OS er WIN98SE DK

--
hilsen

CARSTEN

Fra : Martin Nørtoft Thoms~

Dato : 14-06-01 13:40

Jeg har også bøvlet med dette.
Notebookens IR-program måtte ikke være startet op inden softwaremodemet skal
startes.
Jeg startede i Nokia datasuite 2 med kablet monteret og satte derefter
programmet op til IR. Derefter virkede min internetforbindelse
mvh
Martin

Fra : Carsten Witt

Dato : 14-06-01 22:06

Tak for svar indtil videre....

1.
Når du siger IR ikke må være startet, mener du så blot at "infrarød
overvågning" ikke må være sat aktiv ?

2.
....starte software modem : sker dette ifm. med at man prøver at ringe op ?

--
hilsen
Carsten