Fejl: Expected Identifier
Fra : MooreHojer

Dato : 06-02-06 12:15

Hej NG

Får fejlen:

Error Type:
Sun ONE ASP VBScript compilation (0x800A03F2)
Expected identifier
/cms/opret.asp, line 83, column 1

hvor linie 83 er:

<% sub sub_form %>

hvad i alverden er fejlen? Jeg kan simpelthen ikke se det...

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : MooreHojer

Dato : 06-02-06 14:00

> Får fejlen:
>
> Error Type:
> Sun ONE ASP VBScript compilation (0x800A03F2)
> [...]

Jeg har prøvet at køre koden på Unoeuro i stedet for på b-one og unoeuro
giver mig en fejlmeddelelse i linie 104 i stedet for 83.
Ved et hurtigt kig på linie 104 ses det at der står følgende:

<% sub end %>

så jeg skyndte mig at ændre det og skrive:

<% end sub %>

og så virkede alt som det skulle

Endnu et bevis på at b-one absout ikke er at foretrække...

--
MooreHojer

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-02-06 09:47

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> wrote in news:43e74830$0$15792$14726298
@news.sunsite.dk:

> Endnu et bevis på at b-one absout ikke er at foretrække...

Tja, jeg forstår ikke længere, hvorfor nogen vil "nøjes" med Suns ASP, da
der er nogle begrænsninger i den. Jeg forstår det specielt ikke, da
priserne for ASP-hosting er kommet ret langt ned - som fx ved Unoeuro.com,
hvor det koster fra 7,50/md at have adgang til en fuld ASP.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk