Lort i hånden, hvor slemt kan det være?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 00:39

Over 99% af danskere har fra før de kunne huske fåret irrationel fobi
imod at røre ved lort.
Mine eksperimenter til gavn for plejehjemspatienter (og småbørn) der
lytter til uptodate rådgivere og er fri af fordomme (måske de er
sjældne idag),
LYDER ISÆR AT MARMELADEGLAS PÅ NATBORDET er klog ide og især til urin
(hvor tillukkelig emballage også kan være god at have i lommen, med
sig, visse steder). Så man er en fri mand og uafhængig af at kunne
finde et trækogslip sted.

Mine hidtidigie eksperimenter har aldrig afstedkommet lugt og lort og
urin har aldrig berørt hænder eller anden hud - hvis jeg har kropslugt
er det fra armhuler.
Men jeg er grænsesøgende og fik idag en åbenbaring, nemlig at når
døgnet kun har 24 timer og man har meget at putte i dem, så kan det
ske at der er noget i TV man vil se færdigt og man skal på WC, stort.
Jeg var alene hjemme så jeg satte mig ud på kanten af lænestolen så
jeg kun hvilede på en balle og holdt en hånd(det skal være den venstre
hvis du er muslim) under anus og lortede i hånden, idet jeg imens
drejede hånden lidt, så pølsen foldedes under sit nedfald et par gange
og blev ret kugleforming. Den var fast - ellers var det ikke gået.
Da havde set TV-indslaget var færdig, gik jeg ud til vort toiletrum og
stak hånden ned i vandet og selvom et Zen-budhistisk slogan siger at
man ikke kan klappe med een hånd, så kan man godt rengøre en hånd
under vand, uden at bruge den anden hånd. Vand skyller let lort helt
væk, når man vender og drejer hånd og fingre så alt gnides, og idet
man efterfølgende med den anden hånd udløser cisternen og rent vand
skyller ned over hånden, bliver hånden helt ren - de grundige og
fobiske kan evt bruge sæbe.

Egne bakterier kan man ikke blive syg af, men var der andre i
lejligheden havde jeg nok holdt mig tilbage - eller hvis jeg havde
risiko for at det var diarre der kom ud. Selvom mit biografeksperiment
med glas til urin, ikke er noget jeg agter at gentage, så ville jeg
let, ved jeg nu, kunne skide i hånden i slutningen af møde eller film
og uden at nogen opdagede det, bære lorten til nærmeste toilet
derefter. Hvad jeg næppe får brug for, men får man sådant behov, er
det altså ikke verden der går under i pest og kolera. Hvor slemt kan
det være?

Der er fysik og kemi i dette - men ikke fetichisme så jeg X-poster
ikke til dk.snak.seksualitet.
Mange er hysteriske med renlighed og tradtionelle "hygiejne"vaner, og
stiller ikke videnskabelige sundfornuft spørgsmål ved de gængse
rutiner. Som for de fleste af os er gode nok, i normale situationer.

Tidsbesparelse kan være argument for at gentage min nyopdagede
problemløsning. Mine andre fine løsninger med skål/hundepose er ikke
så ..... handy.

Fra : sdsf

Dato : 06-02-06 01:35

Jeg havde godt nok lagt mærke til at du ikke havde skrevet
i nogle timer nu, og at det måske kunne betyde at du havde
noget stort under vejs.

Og det havde du! noget af det værste jeg længe har læst!

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 01:44

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> Jeg havde godt nok lagt mærke til at du ikke havde skrevet
> i nogle timer nu, og at det måske kunne betyde at du havde
> noget stort under vejs.
>
> Og det havde du! noget af det værste jeg længe har læst!

Ligesom JP genalt afslørede muslimernes sande ansigt ved deres
uskyldige tegninger, så får min videnskabelighed folk med snobberi og
tabuer til at afsløre sig - er du masochist at du åbner og læser ,
hvad du ØNSKER AT BLIVE FORARGET OVER?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 01:55

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> Og det havde du! noget af det værste jeg længe har læst!

Hvad er det ALLER værste du har læst?

Til generel information så består lort især af vand og fibre og
ikke-sygdomsfremkaldende bakterier.
En sjælden gang hvor særlig salmonella - og tidligere kolera - er i
omløb kan fx asociale syge eksistensers lortning nær brønde føre til
smitte via lort
Hvis alle danskere holdt op at vaske hænder efter toiletbesøg, ville
diarre mm næppe øges i antal - og værre fare er der ikke.

Hvis min trådstarts sensation kopieres med brug af sæbe ved håndvask
så er du så smitteufarlig som ellers.Måske også uden sæbe.

Fra : LR

Dato : 06-02-06 02:08

> Jeg havde godt nok lagt mærke til at du ikke havde skrevet
> i nogle timer nu, og at det måske kunne betyde at du havde
> noget stort under vejs.
>
> Og det havde du! noget af det værste jeg længe har læst!

Haha

Jeg tror nu, at han er fuld af løgn og slet ikke har prøvet det. Enhver, der
ved et uheld har fået lort på fingrene (fx hvis der går hul i toiletpapiret)
ved, at lugten er næsten umulig at fjerne selv om man vasker længe med sæbe.
Bo hævder derimod, at hånden blev "helt ren" uden sæbe endda efter han har
skidt hele hånden fuld og lorten har ligget og "trukket" i et stykke tid.
Dette er en ren selvmodsigelse og direkte bevis på, at hans eksperimenter er
opspind.

Men Bo, dine røverhistorier er nu meget underholdende alligevel - mere af
den slags! Og mindre af alle dine kedelige indlæg, det gider jeg sgu ikke at
læse

Lasse

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-02-06 02:19

"LR" <asda@das.dd> writes:

> [...]
> Dette er en ren selvmodsigelse og direkte bevis på, at hans eksperimenter er

Der er også den mulighed at hans lugtesans er meget, meget dårlig, og
at hånden _ser_ ren ud.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 05:47

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Der er også den mulighed at hans lugtesans er meget, meget dårlig,
> og
> at hånden _ser_ ren ud.

Lugt er om små gasmolekyler og en dårlig indikator for om der er
mikrober efterladt.

Hvis lort er fast kunne man nok have den i hånden længe, det du kalder
at den har "trukket", men jeg har hidtil kun ventet til et TV-indslag
var færdigt, før jeg gik ud og skylled den ud.

Flere lugtmolekyler vil ved lang tids hudkontakt være diffunderet ind
i huden, men bakterier er noget ganske andet - de kan skjule sig i
porer og især nær neglene i synlige mængder, hvis man har travlt og
kun ser op at hånden ikke skal kunne smitte af på dit tøj.
Videnskabelige eksperimenter med kirurgers håndvask og håndspritning,
har vist at der altid vil gemme sig bakterier i porer og sprækker, og
derfor er disse perfektionister gået over til brug af gummihandsker,
men at det har hindret een eneste infektion, er ønsketænkning

Min lugtesans er ikke hysterisk som min kones - jeg har ingen fobi
imod at her "lugter så man sku skamme sig", hvilket både japansk og
vestlig moral kan være slemt til at mene.
Undertiden er jeg bedre til at erkende svag lugt end hun, fordi jeg
ved at risikoen eksisterer, så jeg har "zoomet " den hjernemæssige del
af lugtesansen ind på dette.
Hunde kan lære af lugte narko, ved at deres psyke påvirkes, så de blir
hysterisk glade for narko-erkendelse, evt bliver narkomaner (dog uden
abstinenser, idet de jo har stærk pligtfølelse)
Når min kone undertiden lugter "ksai" (japansk for stank) før mig, er
det pga psykisk programmering. Når hun har dårligere lugtesans, er det
fordi hun ikke ved at der er en lort i rummet i en emballage jeg
eksperimenterer med, og hvor jeg pga mit fokus evt kan lugte den svage
merkaptol-indol-skatol stank før hun. Især hvis den ikke er fast men
væskerig, skal der kun være minimmal urenhed i gevindet på
marmeladeglassets låg, og lidt lugt trænger igennem. men aldrig
infektionsfare.

Mht Lasses irritation over mine mere filosofiske indlæg, så søger jeg
i subject line at varedeklarere præcist, så det bør være let for ham
at nøjes med at læse hvor "lysten driver værket"

Steger du løg, hænger lugten i rummet nogle timer. Steger du sild kan
det tage længere tid før lugt, der er absorberet i fedt på tøjfibre
eller adsorberet til porøse flader, damper væk. At hånd der har rørt
lort længe har en svag lugt, giver ikke infektionsfare. Vask med vand
og evt sæbe nedsætter nok risiko - og ser hånden ren ud, er den nok
tilstrækkelig ren til at faren er så lille som fra alle andre hænder

Fra : Holst

Dato : 06-02-06 15:17

Bo Warming wrote:

> Hvis lort er fast kunne man nok have den i hånden længe, det du kalder
> at den har "trukket", men jeg har hidtil kun ventet til et TV-indslag
> var færdigt, før jeg gik ud og skylled den ud.

Man kan jo så undre sig over, at du ikke kunne klemme ballerne samme,
indtil tv-indslaget var færdigt, men var nødt til at defækere i hånden.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 20:49

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> wrote in message
> Man kan jo så undre sig over, at du ikke kunne klemme ballerne
> samme, indtil tv-indslaget var færdigt, men var nødt til at defækere
> i hånden.

Jeg var ikke nødt til det, men fik ideen og fik lyst at prøve

"En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er viljesakter og
er portaler til opdagelse". skrev James Joyce i "Ulysses"
- og det var således "portal" til udforskning af nyt territorie,
ligesom at Newton sov under sit æbletræ og nedfaldsæble ramte ham og
inspirerede til at se de ikke-materielle snore der holder planeter i
elipsebaner som TYNGDEKRAFT, som han hverken opdagede eller opfandt,
men navngav
Følgende finder jeg hysterisk
"Den , der leger med afføringen eller den døde krop, har heller ikke
grebet uhyggen og angsten knyttet hertil," skriver James Joyce
i "FinegansWake" James Joyce

Min far drømte om at forny verden med Edison-opfindelser og tog
patenter på en masse mekanik, der dog ikke kunne modstå de relevante
firmaers "ikke opfundet her" syndrom
Jeg drømmer om at gå i andre oplystningstænkeres fodspor og lege med
uafprøvede ting og "overskride grænser" konstruktivt.
Der er et sigte - ligesom der var med Simon Spiess provokationer.

Jeg har læst om folk der har gjort stort problem ud af manglende
toilet, og finder det naturligt at lege med nemme alternativer.

"Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?" George Bernard Shaw(som var for
travl til kildeangivelser: ""Some see things that are and ask
themselves, why? I dream things that have never been and ask myself,
why not?" - Aeschylus ")

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-02-06 23:07

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev
> Man kan jo så undre sig over, at du ikke kunne klemme ballerne samme,
> indtil tv-indslaget var færdigt, men var nødt til at defækere i hånden.

Man kan da sige at filmen var skide spændende......

Og at BW er grænseoverskidende.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-06 05:38

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> "Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev
>
> Man kan da sige at filmen var skide spændende......
>
> Og at BW er grænseoverskidende.

Faktisk har jeg også gjort det med hånden engang jeg havde diarre og
ikke var hjemme, dvs ikke havde mulighed for at skifte bukser.

At føre (det meste) af tilsviningen ud fra skridtet uden at tøj vædes,
er da sund bondefornuft.

Sindsyge er at skide i bukserne fordi man er panisk angst for hvad
andre tænker
Sindsyge=ufornuft - sygdom er der jo aldrig tale om, da der ikke
påvises sygt væv i afvigernes hjerner, udover lidt
dopamin-receptor-afvigelse hos nogle få skitzofrene, som overtolkes
vildt og nok er sekundær følge af extrem fortvivlelse. og ikke årsag
til hallucinationer

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 09:54

LR wrote:

> [...]
> ren" uden sæbe endda efter han har skidt hele hånden fuld og lorten
> har ligget og "trukket" i et stykke tid.

Konditionering.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 12:25

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]

"Værste" kan det præciseres?
Var det uforståeligt, fornærmende, usandsynligt, selvmodsigede, eller?

Havde det været kedeligt, var du vel stoppet læsningen på halvvejen.

> Konditionering.
Altså tilvænning - nej. Urinlugt er signal men let vænner sig til ,i
modsætning til lugt af afføring, som er vigtigt budskab til
stenaldermanden om ikke at drikke vand o lign på det
infektions-farlige sted, så her sker næsten ikke tilvænning. Det
gælder også lig - jeg kender laboranter der måtte arbejde i ugevis med
dissektion inden de holdt op at tænke over stanken.

Selvfølgelig har mit hjem en lugt af mig, fordi jeg ikke spilder tid
på rengøring. Men den lugt og min kropslugt pga dage uden bad (når
ingen møder) er en lidet aggressiv lugt-type der intet at at gøre med
lugt af lort. Lort skal i toilet eller tæt glas med skruelåg, hurtigt.
Og det har jeg normalt aldrig berøring med og har ingen lugt af.
Hvis alle tabuer er bare "fy" evner man ikke at tænke skarpt og
analytisk om disse ting - som faktisk er meget forskellige og alle
ufarlige efter at koleraepidemierne ophørte

Fra : sdsf

Dato : 06-02-06 15:03

Bo Warming skrev:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> "Værste" kan det præciseres?
Uæstetisk, frastødende, etc.
Men jeg er også meget sart.
Har aldrig haft med børn at gøre.

> Var det uforståeligt,
Det gik lige

> fornærmende,
Nej.

> usandsynligt,
Ja, det håber jeg.

selvmodsigede,
Nej jeg så ingen selvmodsigelser.

> Havde det været kedeligt, var du vel stoppet læsningen på halvvejen.
Kedeligt var det bestemt ikke, fremkaldte latteranfald både
igår og idag.

Lidt uhyggeligt at du kunne overveje "eksperimentet" i en biograf.
Jeg begynder at forstår BoMM, han turde simpelthen ikke.

Det vil jeg også gerne tro.

Fra : LR

Dato : 06-02-06 16:25

> Det vil jeg også gerne tro.

Bo, vi vil se billeder, før vi tror på dig!

Har du ikke et digitalkamera? Læg nogle op på dk.binaer.

- Lasse

Fra : Nicolai

Dato : 06-02-06 16:54

"LR" <asda@das.dd> wrote in message

> Bo, vi vil se billeder, før vi tror på dig!
>
> Har du ikke et digitalkamera? Læg nogle op på dk.binaer.

Ok, nu skræmmer du mig lige så meget som BW gør. Føj for satan. Selvom det
skulle være sandt, var det fandme da ikke noget jeg skulle se på. Jeg lever
lykkeligt uden hans eksperimenter, om de er visuelle eller ej.

> - Lasse

nicolai

Fra : Holst

Dato : 06-02-06 17:13

Nicolai wrote:

> Ok, nu skræmmer du mig lige så meget som BW gør. Føj for satan. Selvom det
> skulle være sandt, var det fandme da ikke noget jeg skulle se på. Jeg lever
> lykkeligt uden hans eksperimenter, om de er visuelle eller ej.

Nu er der jo heldigvis heller ikke nogen, der tvinger dig til at læse et
indlæg i dk.binaer.

Fra : Nicolai

Dato : 07-02-06 20:11

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> wrote in message

> Nu er der jo heldigvis heller ikke nogen, der tvinger dig til at læse et
> indlæg i dk.binaer.

Rigtigt, men det er heldigvis også tilladt, at jeg viser afsky for folk som
opfordrer ham til at tage billeder af hans afskyelige eksperiment.

Nicolai

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 20:10

"LR" <asda@das.dd> wrote in message

> Bo, vi vil se billeder, før vi tror på dig!
>
> Har du ikke et digitalkamera? Læg nogle op på dk.binaer.

Hvis nogen har, så er jeg ´da leveringsdygtig mht beviser.
Men hvad skaber skepsis.?
Der er ikke noget kompliceret i så banal og ufarlig en småting.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 20:20

> Lidt uhyggeligt at du kunne overveje "eksperimentet" i en biograf.
> Jeg begynder at forstår BoMM, han turde simpelthen ikke.

Jeg tror ikke BoMM har din sarthed. Der var andre grunde (som jeg
ville ønske jeg kunne fremprovokere åbenhed om). Og jeg har da selv
opført mig ca som han overfor fjerne bekendtskaber.
Min pointe er ikke at mudderkaste men at eksemplificere at danskeres
etik er ikke bedre end nazityskeres var i de tragiske jødeforfølgende
krigsår.
"Man bør blive mildere med alderen; jeg ser ikke nogen fejl, jeg ikke
selv kunne have begået".Johann Wolfgang von Goethe
" If we could see all the evil that may spring from good, what
should we do?" Luigi Pirandello

> Det vil jeg også gerne tro.

I er indfanget i Jeres egne irrationelle fobier og tabuer.

Afvigere har ofte en sund reaktion på et sygt samfund, og jeres
hysteri vedr noget ufarligt og tidsbesparende, er komisk/sygt

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-02-06 22:52

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Afvigere har ofte en sund reaktion på et sygt samfund, og jeres
> hysteri vedr noget ufarligt og tidsbesparende, er komisk/sygt

Du har ikke hørt om Mary Mallon?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Mallon

Hun slog uafvidende mennesker ihjel.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-06 05:34

> Du har ikke hørt om Mary Mallon?

Jeg har læst megen modsigelse af nedenstående forenklinger om hende

> http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Mallon
>
> Hun slog uafvidende mennesker ihjel.

Slum under industrialismen i 1880 var som en kz-lejr mht infektion og
psykosomatik.
At der kunne spores forbindelse med en urenlig husholderske til nogle
syge familier beviser ikke at hun var DEN afgørende smittevej.
Den tid opfandt også den arvehygiejne som Hitler søgte at realisere,
fordi overklassen ville gøre sig selv til aristokrati med nedarvede
rettigheder - der var ikke meget mere saglighed i hvad dit leksikon
ukritisk refererer, som gør en fattig til syndebuk.

Hun var ikke afviger - og intet tyder på at afvigere har været
farlige, når bortset fra HanibalLektor-psykopatmassemordere

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-02-06 09:45

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Slum under industrialismen i 1880 var som en kz-lejr mht infektion og
> psykosomatik.

Øh, jeg troede at KZ-lejrene var alderdomshjem med de bedste
hospitaler i krigseuropa?

> At der kunne spores forbindelse med en urenlig husholderske til nogle
> syge familier beviser ikke at hun var DEN afgørende smittevej.

Du har ikke set at de fandt levende tyfusbakterier ved obduktionen?

> Hun var ikke afviger - og intet tyder på at afvigere har været
> farlige, når bortset fra HanibalLektor-psykopatmassemordere

Det argument hænger jo på hvorvidt dit argument med affaldprodukters
ufarlighed holder.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 05:12

> Øh, jeg troede at KZ-lejrene var alderdomshjem med de bedste
> hospitaler i krigseuropa?

Kun vedr luksusgettoen Theresienstadt, hvor danske jøder kom og ikke
havde arbejdstvang og fik rigeligt med Røde Kors pakker , har det
været nævnt at der vitterlig var bedre hospitalsforhold end i Berlin

Evner du aldrig at modargumentere, uden at fordreje?

> Du har ikke set at de fandt levende tyfusbakterier ved obduktionen?

Disse bakterier var overalt i miljøet

> Det argument hænger jo på hvorvidt dit argument med affaldprodukters
> ufarlighed holder.

Selvfølgelig var lort smittebærer ved koleraepidemierne. Hvis du mener
jeg har skrevet noget der ikke holder vand, videnskabelig set, så
citer det ordret

Fra : Konformiteter

Dato : 06-02-06 20:19

LR wrote:

> Bo, vi vil se billeder, før vi tror på dig!
>
> Har du ikke et digitalkamera? Læg nogle op på dk.binaer.

Nu er det ikke fordi jeg vil påstå at være Bo Warming eller ej
heller på hans niveau, men I skal da ikke snydes for mit fotogalleri.
Jeg har nemlig også eksperimenteret lidt inspireret af Bo Warming.

http://www.flickr.com/photos/25785068@N00/

Fra : BamBam

Dato : 10-02-06 18:34

-klip

Nu kan jeg bedre forstå hvad dine tidligere parti "karmarater" mente da de
sagde at Du lugtede!
Den gang du blev smidt ud!

Der må efterhånden var nok materiale her på nettet til at få dig tvangs
indlagt!

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 19:44

"BamBam" <non@non.dk> wrote in message
> Nu kan jeg bedre forstå hvad dine tidligere parti "karmarater" mente
> da de sagde at Du lugtede!
> Den gang du blev smidt ud!

Jeg blev kort før Glistrups afgang smidt ud af Fremskridtspartiet,
fordi jeg var for glistrupsk og hyperaktiv og insisterede på at
partistøtte skulle bruges til underskriftindsamling - som man ikke gad
i den korrupte genvalgtligeglade uglistrupske top.
Formelt smed hovedbestyrelsen mig ud for at være indiskret overfor
pressen, især jyske dagblade - men vedr perioden efter 2001 valget,
dvs da partiet var endeligt dødt og stadig er et totalt dødt parti,
uden håb om genopstilling.
For at få indledt eksklusionssag bad hovedbestyrelsen min lokale
kredsformand om en anmodning om udsmidning - det krævede vedtægterne
for at initiativet skulle følge kommandovej fra neden!
Denne kredsformand havde jeg været støttepædagog for hele hans
formandsperiode og gjort alt arbejdet for ham, så han kunne egentlig
godt lide mig, men han var lydig partisoldat og måtte finde på en
eller anden eksklusionsgrund - og kunne ikke sætte fingeren på noget
mht politisk arbejde, hvor han jo stod i taknemlighedsgæld til mig ,
incl at jeg samlede tyve gange så mange underskrifter som andre
sjællændere, dengang vi fik underskrifterne op til 2001-valget
Altså måtte han opblæse ud af proportion min ligegladhedmed at være
nyvasket og lugtfri når vi havde møder med 2-4 personer i mit hjem.
Ved større parti- og andre møder var jeg altid vasket, deodorantet og
lugtfri

Eksperimenter med lort har aldrig på nogen måde skabt kropslugt. Hørm
fra en person er altid fra armhuler evt lyske - ikke fra hænder, hvis
ikke vedkommende lige har dissekeret lig eller lignende aparte.
Så din bemærkning må enhver med objektiv videnskabelighed afvise som
overfladisk.

> Der må efterhånden var nok materiale her på nettet til at få dig
> tvangs indlagt!

Interessant synspunkt. Gør mig den tjeneste at formulere i 25 ord,
hvilke grund(e) til en psykiatrisk tvangsindlæggelse du mener at
samboere i et kollektiv eller lignende kunne komme med. Det skal være
om psyke - ikke om politik. sføli. Kun i USSR er dissidenter blevet
gulagget psykiatrisk.. Hygiejnesjusk har aldrig været blot en
væsentlig DEL af grund til tvangstilbageholdelse. Trusler og vold er
typisk årsag. Hallucinationer, tvangstanker om at man er Jesus og den
slags har været grunde. Uindfølelighed og sort snak har været
medvirkende og vigtig grund for visses "lukket afdeling" henvisning.

Hvis man kunne få psykiatriske speciallæger til at vurdere hvem på
usenet, han kunne FORESTILLE SIG kunne tvangsindlægges, så gad jeg
godt væddemål om at tyve andre her på dk.politik ville være i farezone
mere end mig, men slet ingen ville være udsat for klar risiko
overhovedet - det ville handle om små marginaler, hvis en overlæge
skulle sætte tal på risiko.
Iøvrigt er overlægerne notorisk så dårlige som lægfolk til at vurdere
om risiko for tilbagefald til voldskriminalitet for behandlingsdømte.
De er i deres idealisme drevet af sympati så de ikke tænker på
medborgeres risiko for kriminalitet
En artikel jeg læste i et psykiarisk tidsskrift havde sat tal på
forudsigelses-pålidelighed og ikke-psykiatere var typisk 8 gange bedre
til at spå

Dengang kredsformanden afholdt partimøderne i mit hjem, var mine
eksperimenter vildere end idag - jeg skrev på usenet og i
helsidesartikel i Information om tørringsforsøg, som jeg nu helt har
droppet, da jeg ikke kunne interessere landbrugsforskningen for dem..
Men når han, Frede Levring, skrev i det af EB delvis aftrykte brev at
hjemmet "ikke var til at komme i", så handlede det om at papirstavle
overalt gjorde det kaotisk for *udenforstående* - helt som Mogens
"Orden i rodet" Glistrups arbejdsrum hvor Lene ikke er betroet at
rydde op. En MF satte engang skilt i Glistrups kontor "Normale har
orden, genier har overblik". Jeg efterligner ikke copycatagtigt min
læremester på noget felt, man som alibi for afslappet holdning til
snobbenormer er han inspirerende - måske også mht min livviddes
stadige øgning , selvom jeg oplever sans for madkunst som
hoved-motivet her

Da Anders Peter Johnsen besøgte mig et par gange og siden skrev om at
han anså mig for "fetíchistisk" og mere psykiatrisk afvigende end
han - selvom at _jeg_ aldrig har spist psykofarmaka - så afviste han
særlig lugt i hjemmet, men lagde vægt på utraditionel indretning, dvs
et tilsyndeladende rod af papirdynger, som ikke er husmødres og
BoBedre/HeltSolgt/Hammerslags drøm(og han er en artig mors-dreng)
Frode Munksgaard havde mig engang i studiet om barnløshedshjælp og
komplimenterede inden mit tøj og mine Ugeskrift for Læger
korrespondencer og debatter, men TV-middelmådigheder er uærlige.

Har nogen indsigt i tvangsindlæggelse, tvangsmedicinering,
tvangstilbageholdelse og kan modsige eller supplere det jeg skriver
herom?
APJ kunne læse små-blå-mænd-og-metalhat ind i Steen Hjortshøj
indlæg - det er næsten altid på det plan folk ævler, dog ikke min bror
da han søgte at få mig tvangsindlagt udfra grundig indsigt i min
personlighed, som han har været i konkurrenceforhold til i flere
årtier, men også hans tanker var lysår væk fra realisme om
tvangsindlæggelse, selvom han havde psykiatere i sin omgangskreds og
gjordet et intenst og grundtigt - men totalt forgæves - forarbejde, i
samarbejde med sin advokat. Dokumentationen herom fra Advokatrådet som
dømte advokaten som uetisk var interessante..

Fra : BamBam

Dato : 10-02-06 20:23

> [...]
> totalt forgæves - forarbejde, i samarbejde med sin advokat.
> Dokumentationen herom fra Advokatrådet som dømte advokaten som uetisk var

Der er altså noget om det, du har knald i låget!
Men heller møde folk som dig her inden end ude på gaden, her kan man jo bare
sortere dig fra.

Tænk at kunne grifle så meget ned udfra så kort en bemærkning, har du
tekster du bare klipper fra?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-06 21:12

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse Men heller møde
> folk som dig her inden end ude på gaden, her kan man jo bare sortere
> dig fra.

Fortæl hvad er dit "værst tænkelige scenarie" hvis du mødte mig på
gaden.

> Tænk at kunne grifle så meget ned udfra så kort en bemærkning, har
> du tekster du bare klipper fra?

Du er ikke den første amatør-psykiater på usenet.

For at imødegå din og af ca hundred andre usenettere udtrykte anklage
og komme hele vejen rundt om spørgsmålet, måtte jeg bruge det antal
ord som jeg brugte.
Det tog ikke mange minutter - og din og andres læsnng er formodentlig
HURTIG rutineret diagonallæsning/skimning, hvis ikke detaljerne
skaber lyst til nærlæsning

Jeg formoder, at du tier og samtykker vedr mine mange ords
konklusioner, eller ihvertfald ikke kan sætte fingeren på fejl i mit
modbevis af din påstand?

Fra : BamBam

Dato : 11-02-06 09:20

> "BamBam" <non@non.dk> wrote in message
>
> Fortæl hvad er dit "værst tænkelige scenarie" hvis du mødte mig på gaden.

Det er enkelt nok!
Hvis jeg kendte dig, vil det værst tænkelige være at du vil give mig hånden,
jeg vil sgu ikke ryste din hånd som du bruger som toilet!

Det andet er at du har en evne til at trække alting ud, tror du er svær at
slippe af med igen, uden at man lige skal høre din mening om hele verdens
situationen og sådan type er ekstrem belastene.

> Du er ikke den første amatør-psykiater på usenet.

Nej, jeg bliver heller ikke den sidste, i dit tilfælde vil du møde mange
endnu!

> [...]
>
> Jeg formoder, at du tier og samtykker vedr mine mange ords konklusioner,
> eller ihvertfald ikke kan sætte fingeren på fejl i mit modbevis af din

Jeg skimter det bare hurtigt igennem, meget er utroligt indholdsløst, men
giver sikkert forståelse for en "gal" mand!
Men jeg skal da også indrømme at jeg kan se en vis begavelse bag galskaben,
du er bare afsporet på visse områder i forhold til din omverden.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-06 10:59

> Det er enkelt nok!
> Hvis jeg kendte dig, vil det værst tænkelige være at du vil give mig
> hånden, jeg vil sgu ikke ryste din hånd som du bruger som toilet!

Hvis landets fineste mikrobiologiske laboratorium analyserede antal
smittefarlige kim på dine og mine hænder og fandt ingen forskel, så
ville du blive i din overtro, ikke?
Nogen på denne ng har ment at hvis de kom til at stikke fingeren
gennem toiletpapiret, når de tørrede sig bagi, så var vask ikke nok,
for der forbliver lugt (et par minuter).
Denne lugt er ikke nødvendigvis indikation af mikrober, hvis vask er
sket, med eller uden sæbe.
Den skyldes ufarlige flygtige svovl og kvælstofforbindelser,
merkaptan, indol og skatol især.
Men du afviser naturvidenskab, som en muslim, ikke?
Jeg er næsten aldrig syg - har kun diarre hvis jeg har spist for
meget.
Du frygter ikke vold fra mig. Sådan risiko mener du dog ikke at kunne
læse ind i mine indlæg.
Altså har dine ideer om sindsyge ingen forbindelse med lægernes ideer.

> Det andet er at du har en evne til at trække alting ud, tror du er
> svær at slippe af med igen, uden at man lige skal høre din mening om
> hele verdens situationen og sådan type er ekstrem belastene.

Hvis en person er svær at slippe af med i telefonen, lægger man røret
på.
Og sker det ved snak på gaden, så går man.
Voldelig fastholdelse kunne måske være tegn på sindsyge, men intet af
hvad din TRO på psykiatrisk lidelse bygger på, har blot den mindste
forbindelse med lægevidenskabens kriterier.

> Nej, jeg bliver heller ikke den sidste, i dit tilfælde vil du møde
> mange endnu!

Og alle vil de plette egen troværdighed og blive skribenter, som man
ikke gider læse.