Foredrag levende fødende
Fra : Fish

Dato : 05-02-06 20:08

Gubby, Black Molly etc.

Foredrag Levende fødende

Horsens Akvarie klub, afholder foredrag v. Bodil Sørensen fra Århus
akvarie forening.

Bodil har gennem mange år oparbejdet en stor viden inden for gruppen
levende fødende. Inden for denne gruppe er gubby, black molly,
sværddrager og mange flere.

Hun vil fortælle om levende fødende generelt, de forskellige grupper
og hvorfor de er levende fødende. Bodil vil desuden svare på
spørgsmål, fra publikum.

Sted: Horsens Akvarie klubs lokaler på Gersdoffsgade 15 over gården.

Dato: 9/2-06

Tid: 19.30

Foredraget er gratis

Vel mødt

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-02-06 23:42

Fish wrote:
> Gubby, Black Molly etc.
>
> Foredrag Levende fødende

Blev det aflyst sidste gang pga. sne ?

Kunne være rigtig fedt at komme med, kan desværre ikke komme derop

Skulle der være nogen fra Odense der kører turen, så giv lige lyd - vil
meget gerne ha' et lift !

Håber i får en god aften....

/Ole

Fra : fish

Dato : 06-02-06 17:35

Tak for det!
Det blev aflyst sidste gang pga. af sne. Mange meldte afbud, incl.
foredragsholderen.

Vejret holder denne gang, jeg har nemlig en aftale

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-02-06 15:21

"Fish" <Yogibjorn@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Horsens Akvarie klub, afholder foredrag v. Bodil Sørensen fra Århus
>akvarie forening.

Jeg har hørt det i Aalborg Akvarieforening for et par år siden, og det er
ganske godt. Jeg fik desuden en micro-orm kultur af hende som hun havde med
og den kører endnu.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-