UK: Muslimer opfordrer til drab
Fra : Hikker

Dato : 05-02-06 11:32

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3593247

Stod jeg og sagde det samme om muslimer på et torv i Danmark røg jeg i
brummen, hvordan kan det være lovlig i England, de truer med drab.

Fra : Repzak

Dato : 05-02-06 11:44

> Stod jeg og sagde det samme om muslimer på et torv i Danmark røg jeg i
> brummen, hvordan kan det være lovlig i England, de truer med drab.

Det er det bare, så længe det er muslimer kan man intet gøre, for så er
politiet jo racister.. !!

Kasper

Fra : Jacob Rohde

Dato : 05-02-06 11:41

"Hikker" <conesanex@yahoo.com> wrote in message

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3593247
>

> Stod jeg og sagde det samme om muslimer på et torv i Danmark røg jeg i
> brummen, hvordan kan det være lovlig i England, de truer med drab.

Hvis danskere gik til demo med skilte om at alle muslimer skal dø så ville
der udbryde et kæmpe ramaskrig. Faktisk tror jeg slet ikke politie ville
tillade ens ådanne demonstration. Men når rollerne er byttet om så er det
mere o.k.

Rationaliseringen lyder:

"De føler meget stærk for det"
Det gør jeg også, men jeg synes ikke at andre skal dø, og kunne ikke drømme
om at skrive det på et skilt. Men de råber højest så hensynet tilgodeser
dem. Fis.

"Det er en del af deres religion"
Og? De skal ikke forfordeles fordi de er religiøse og jeg ateist.

"De er fra syden, og har mere temperament".
Og? De er gæster i England. When in rome...

etc.

Ligesom der er en lov som beskytte religøse og mindretal, burde der være
paragraffer som giver ekstra hårde straffe til forbrydelse begået i
religionens navn. Der er tale om sindssyge mennesker som handler med forsæt
uden noget som helst hensyn for andres liv og tankemåder end deres egen.

Fra : Repzak

Dato : 05-02-06 11:51

> [...]
> religionens navn. Der er tale om sindssyge mennesker som handler med
> forsæt uden noget som helst hensyn for andres liv og tankemåder end deres

1. Hvorfor tror du altid de bære hætter og deres tørklæde ?...
2. Hvorfor tager dem der gør det altid livet af sig selv ?
3. Hvorfor er der altid mange der vil tage ansvaret over for en terror
hændelse ?

Vel mere eller mindre pga de er svære at straffe andet end bombe alle
bjergkæder dernede...

Kasper

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 12:24

"Jacob Rohde" <rohdester@NO_SPAMgmaildotcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "De er fra syden, og har mere temperament".
> Og? De er gæster i England. When in rome...

Godt nok er geografi ikke deres stærke side, men mon ikke de vil svare;
Jamen Rom ligger da ikke i England.. ;0)

Fra : PerX ...

Dato : 05-02-06 12:14

In article <7lkbu1huv2otq67jjmutga6v8no3oiihln@4ax.com>,
conesanex@yahoo.com says...

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3593247
>

> Stod jeg og sagde det samme om muslimer på et torv i Danmark røg jeg i
> brummen, hvordan kan det være lovlig i England, de truer med drab.

Apropros Engelske Muslimer:

http://news.scotsman.com/uk.cfm?id=1951292005

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 13:20

> [...]

> Stod jeg og sagde det samme om muslimer på et torv i Danmark røg jeg i
> brummen, hvordan kan det være lovlig i England, de truer med drab.

Det har jo længe været klart at Dar al-Islams krav for at ville stoppe
pøbeloptøjerne er at statsministeren skal beordre JPs ledelse + de 12
tegnere anholdt, og halshugget på et til samme lejlighed opsat skafot på
Gammel Torv i København - den traditionelle, københavnske
henrettelsesplads.

Der er en grund til at samtlige politiske partier, excl Enhedslisten, i
dag står bag statsministeren.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk