Isolering
Fra : kimkran

Dato : 05-02-06 09:29

Hvad bruger producenterne som isolering, fks. i væge og tag ?

Kim

Fra : Per H

Dato : 05-02-06 11:07

On Sun, 5 Feb 2006 09:29:09 +0100, "kimkran" <kimkran@stofanet.dk>
skrev:

>Hvad bruger producenterne som isolering, fks. i væge og tag ?
på min er der flamingo.

men jeg ville da håbe at de idag bruger noget tilsvarende, der ikke
kan brænde.

Vh Per

Fra : Sten Bo

Dato : 05-02-06 23:07

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> på min er der flamingo.
>
> men jeg ville da håbe at de idag bruger noget tilsvarende, der ikke
> kan brænde.
>

> Vh Per

Der kan være tilsat brandhæmmer i skummet.

Jeg puttede efter jul vores i år købe adventskrans i brændeovnen og den var,
trods meget god brændeild og ekstra luft 2 timer om at futte af. Fuldstændig
absurd da det plejer at ta 2 sek. Brænder ellers som krudt.
Men den var åbenbart behandlet. Jeg har hørt at stadset er meget
kræftfremkaldende, så i virkeligheden sku den vel ha været afleveret til
kommunen og sendt til Nyborg.

Du ku da tjekke med lighteren på et ikke synligt sted.

Man skal aldrig stole på råd set i en nyhedsgr. !