Integrering af PHP i en smule JavaScript
Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-06 05:21

Godmorgen.

Jeg har et lille spørgsmål.

Hvordan for jeg JavaScript til at vise variablen $fejl som jeg har i
PHP? Jeg skal bare bruge en alert boks med variablen, men det jeg har
prøvet virker ikke.

Tak for din hjælp. :)

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-06 05:52

Jeg har selv fundet svaret.

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Leif Neland

Dato : 05-02-06 07:48

Lasse Jensen wrote:
> [...]
>
> Hvordan for jeg JavaScript til at vise variablen $fejl som jeg har i
> PHP? Jeg skal bare bruge en alert boks med variablen, men det jeg har

<script>
alert ("Fejl: <?=$fejl?>");
</script>

<?=$fejl?> er en forkortelse af <? echo $fejl ?>

Leif

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-06 14:21

Leif Neland skrev:

> <script>
> alert ("Fejl: <?=$fejl?>");
> </script>
>

> <?=$fejl?> er en forkortelse af <? echo $fejl ?>
>

> Leif

Jeps, jeg brugte print til formålet.

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 06-02-06 14:13

Leif Neland wrote:

> <script>
> alert ("Fejl: <?=$fejl?>");
> </script>
>

> <?=$fejl?> er en forkortelse af <? echo $fejl ?>

Som er en forkortelse af <?php echo $fejl; ?>

For kompabilitet bør man bruge <?php og ikke <? ;)

mvh
Joahn