Andet multimedie
bentjuul 3670
Programmer til kalender, postkort, visitko~
Fra : Klaus Eriksen

Dato : 04-02-06 22:34

Jeg vil experimentere lidt med at lave kalendre, postkort, visitkort og
lignende. Som regel plejer jeg at bruge Open Office til den slags opgaver,
men findes der programmer specielt udviklet til at lave den slags opgaver?
Eller bruger i andre også traditionelle text- og
billedbehandlings-programmer til den slags opgaver?

Mvh.
Klaus Eriksen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 05-02-06 11:47

Klaus Eriksen skrev:

> [...]
> Eller bruger i andre også traditionelle text- og
> billedbehandlings-programmer til den slags opgaver?

Prøv at kigge på "Serif PagePlus SE", som er et gratis dtp-program.
Programmet er særdeles godt - og kan rigeligt til privat brug.

Det er altså gratis, men du skal lige registrere dig inden, du kan
bruge programmet. Hent det her:
http://www.freeserifsoftware.com/software/PagePlus/

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 11:10

On Sun, 5 Feb 2006 11:46:37 +0100, Svend Erik Bertelsen
<nospam2seb@webspeed.dk> wrote:

>Det er altså gratis, men du skal lige registrere dig inden, du kan
>bruge programmet. Hent det her:
>http://www.freeserifsoftware.com/software/PagePlus/

Og få dig en gmail-konto e.l. til formålet for de spammer dig til
døde...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 06-02-06 13:36

Den Mon, 06 Feb 2006 11:09:59 +0100. skrev Thore:

> Og få dig en gmail-konto e.l. til formålet for de spammer dig til
> døde...
Enig - det er godt med en mailkonto dedikeret til spam.

Og tak for jeres svar, jeg vil snarest afprøve Serif PagePlus SE.

mvh. Klaus

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-02-06 20:08

Klaus Eriksen skrev:

> Enig - det er godt med en mailkonto dedikeret til spam.

Jeg kan så afsløre, at når jeg skal registrere mig, er det med en
e-mail-adresse "til dagens anledning" - den bliver slettet kort tid
efter.

> Og tak for jeres svar ...

Velbekomme!

> ... jeg vil snarest afprøve Serif PagePlus SE.

Og jeg er overbevist om, du synes godt om det

--
Venlig hilsen
Svend Erik