Erfaringer med Siemens M75
Fra : Jesper Sloth

Dato : 04-02-06 22:27

Hejsa

Nogle ting som man skal være ops på, har ikke haft Simens før, men skal
bruge en telefon der er robust.

Jesper

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-02-06 09:12

On Sat, 4 Feb 2006 22:26:44 +0100, "Jesper Sloth"
<sloth@tele2adsl.snydt.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Nogle ting som man skal være ops på, har ikke haft Simens før, men skal
>bruge en telefon der er robust.

Hej

Jeg har ikke haft siemens m 75 før, men har haft m55 og har nu m65
sammen med en samsung shg-e 730. Og det er siemens'en jeg bruger mest,
den har jeg haft i 2 år, og der har aldrig været problemer med den
eller de andre siemens jeg har haft ( m35-m55-m65 ). jeg syntes også
at den er noget nemmere at bruge end min Samsung, så jeg skal nok ud
og prøve en m75 også.Jeg er ihvert fald MEGET glad for min Siemens, og
den har været med på arbejde hver dag siden jeg fik den. Jeg er smed,
så den har prøvet lidt af hvert. Den eneste fejl den har er at glasset
bliver ridset, ( hvorfor kan de ikke sætte ridsefrit glas i en
håndværker tlf? ) men den ligger også i tommestok lommen med
svensknøgle og elektroder.
Så robust det er den nok, mon ikke de har forbedret den i forhold til
m65. Men tag ud og prøv en, for i forhold til min Samsung er min
Siemens langsom i menuerne. Ikke mere end jeg kan leve med det, men
det er nok ikke alle der kan det
Bare mine erfaringer med Siemens, ved godt at det ikke er om m75.
Men en gang Siemens....

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-02-06 14:52

On Sun, 05 Feb 2006 09:11:36 +0100, Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk>
wrote:

>On Sat, 4 Feb 2006 22:26:44 +0100, "Jesper Sloth"
><sloth@tele2adsl.snydt.dk> wrote:

> de andre siemens jeg har haft ( m35-m55-m65 ).

Det er C35 - ME45 og M65 jeg har/har haft.