Intern Server fejl
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 04-02-06 18:08

Hej

Jeg har nogle gange de sidste par dage fået en meddelse om intern server
fejl når jeg skulle opdaterer noget i phpfusion

Det sker på den måde, at når man prøver at opdatere hænger den vildt længe..
der sker intet. Så kan det være at man måske prøver at trykke på "opdater
siden" den hænger stadig. Så nogen gange er den der bare lige pludslig igen
og alt kører normalt. Dog er det man har skrever på siden der to gange.
Andre gange kommer er en intern server fejl.

Prøv evt. at se fejlmeddelsen:

http://www.voip-user.dk/images/b-one.jpg

Jeg tror måske det hænger sammen med problemer med databasen hos min
udbyder.

Hvad er jeres erfaringer?

--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk