A8N SLI-SE & AMD64 xp4400 problemmer med f~
Fra : danni plougmann

Dato : 04-02-06 17:27

hej jeg har fået ny computer og har fået følgende problem
alt er samlet og ser udtil at køre stabilt

mit problem er at når jeg henter filer fra nettet f.eks diverse driver
pakker zipfiler og den slags så for jeg crc fejl når jeg vil åbne dem
det sker 4 ud af 5 gange når jeg downloader.

alt ser eller ser ud til at køre stabilt har 31 grader på cpuen og 34
grader på chipsettet

min ney monster består af
asus A8N SLI-SE bundkort
AMD64 dualcore xp4400 2.2ghz
2 stk 1gb geil 400 mhz ram
thermeltake kabinet med maser af køling
thermeltake 560w psu
winfast geforce 7800 gt
2 stk harddiske 1 300 gb sata2 og en 200 gb sata1

synes det lyder mest som regnefejl fra cpuen men jeg kan ikke tvinge
maskinen til at lave fejl hverken med spil eller stress programmer

/mvh danni plougmann

Fra : Mureren

Dato : 04-02-06 19:46

> mit problem er at når jeg henter filer fra nettet f.eks diverse driver
> pakker zipfiler og den slags så for jeg crc fejl når jeg vil åbne dem
> det sker 4 ud af 5 gange når jeg downloader.

Start din Nvidia Firewall, gå til Active Armor konfiguration, sæt "Offload
Default" til "Not offloadable", that's it!

Mvh.
Mureren
(der selv brugte en hel del timer på det lort!)

Fra : danni plougmann

Dato : 04-02-06 21:40

utroligt så enkelt det kan gøres, var ved at være bange for det var hardware
fejl
tusind tak for hjælpen

/mvh danni p.

Fra : Mureren

Dato : 04-02-06 22:55

> utroligt så enkelt det kan gøres, var ved at være bange for det var
> hardware fejl
> tusind tak for hjælpen

Anytime
Jeg var selv VILDT frustreret over fejlen, havde købt dele til en ny pc, og
når jeg så skulle downloade og opdatere drivere (og BIOS!) fejlede det hver
gang...ikke ret fedt, så jeg er glad for at kunne hjælpe.

Mvh.
Mureren