Arabisk/muslimsk æresfølelse
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-06 16:06

Vi burde lære lidt af arabisk/muslimsk æresfølelse. De har jo prioriteterne
i orden. Fra http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=691888/:

"Besætningsmedlemmerne tog redningsveste fra passagerer og sejlede af sted i
redningsbåde, mens passagererne blev overladt til deres skæbne"

Er de ikke nogle rare mennesker, disse hér muslimer? Jeg mener; selvfølgelig
er man som menneske mere forpligtet til at blive sur over, at nogle tegner
éns profet i en avis end til at udvise ansvarsfølelse som besætningsmedlem
på et skib i nød med tusindvis af passagerer.

De må da ind i EU, alle disse lande syd/øst for Middelhavet, så vi rigtigt
kan nyde godt af deres kultur og menneskesyn.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : snuden

Dato : 04-02-06 16:24

> [...]
>
> De må da ind i EU, alle disse lande syd/øst for Middelhavet, så vi rigtigt
> kan nyde godt af deres kultur og menneskesyn.

HØRT. IND MED DISSE KULTURBERIGERE.....