Gik du glip af Hardtalk på BBC?
Fra : Lyrik

Dato : 04-02-06 14:40

Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
http://www.luen.dk/hardtalk4febr.wmv

30,2 mgb wmv9

hilsen
jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-02-06 15:02

Lyrik skrev:
> Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
> tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
> [...]

Fremragende initiativ!

Tak skal du ha', Jens.

Anders Peter Johnsen

Fra : Flemming

Dato : 04-02-06 15:02

On Sat, 4 Feb 2006 14:40:00 +0100, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

>Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
>tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
> [...]

Tak for det jens

Mvh,
--
Flemming

Fra : JYH

Dato : 04-02-06 15:06

Lyrik wrote:
> Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så
> jeg tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
> http://www.luen.dk/hardtalk4febr.wmv

Takker

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 15:09

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
> tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
> [...]

Tak for det.
Prøv også BBC world i aften 21.10 " The Doha debates"
Håber det er genudsendelse af det jeg så lidt af i dag.

bl. a. dette
Abdullah Schleifer - Washington Bureau chief - Al Arabia sagde at han
gennem de seneste 5 år havde set "nastiest comments" om kristne og jøder i
arabiske medier.

En anden muslimsk journalist ved navn Mona Eltahawy sagde at den arabiske
verden mangler selvkritik.

--
hilzen
hanzen

Fra : GB

Dato : 04-02-06 17:44

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in news:43e4aec6$0$67261$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
> tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
> http://www.luen.dk/hardtalk4febr.wmv

Tak, Jens! Godt arbejde!

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 19:34

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in news:43e4aec6$0$67261$157c6196
> @dreader2.cybercity.dk:

> Tak, Jens! Godt arbejde!

Der skulle komme en stor udsendelse 20:30. BBC World {eller var det
CNN?}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 04-02-06 20:17

> Der skulle komme en stor udsendelse 20:30. BBC World {eller var det
> CNN?}.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk
++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg mener det er 21,10 med Tim Sebastian. Jeg prøver at optage den til evt
distribution senere.

Jeg kunne forresten godt lide at vide om der er nogen Mac-folk som ikke kan
se wmv9 stadigvæk? Eller har de fundet løsninger?
Jeg er allerede ved at lave den i xvid. Men kunne i ikke melde ud dem der
ikke kan se det her?
De kan måske heller ikke se xvid? Det er jo håbløst.
Sidst jeg lavede nogle filer kunne de kun se mpeg1. Den fylder bare dobbelt
så meget og er kun halvt så god.

Tak for alle jeres taksigelser,-)

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 21:09

> [...]

> ikke kan se det her?
> De kan måske heller ikke se xvid? Det er jo håbløst.

Selv har jeg opgivet - det klarer jeg på min Windows desktop med
tv-tuner .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 04-02-06 18:38

> [...]
> Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
> tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:

Fint initiativ, bare ærgeligt at Abu Laban sad og løj over for BBC
journalisten

Mvh. Svend

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 18:40

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Fint initiativ, bare ærgeligt at Abu Laban sad og løj over for BBC
> journalisten
>
> Mvh. Svend

Ellers havde han jo ikke været Laban.
--
hilzen
hanzen

Fra : Flemming K

Dato : 04-02-06 20:28

Lyrik wrote:
> Med Flemming Rose og Ahmed Abu Laban i krydsild? Meget spændende, så jeg
> tænkte at du måske gerne ville downloade og se den?:
> [...]
Tak for det.