V: Savage 110
Fra : J.O

Dato : 04-02-06 11:18

Hejsa jeg er blevet tilbudt en Savage 110
med en bushnell kikkert ! den er flot og velholdt
og ser ikke ud til at have skudt sælig meget!

men er belvet bedt om at give et bud på den hvad er en fair pris ?

JO

Fra : J.O

Dato : 04-02-06 11:39

det er en .308

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 04-02-06 11:50

Hej,

Jeg har selv sat en til salg for 3.000 kr. Så det ville jeg anslå at være en
god pris.

Det er en god præcis riffel. (nogle har problemer med kikkertsigte
monteringen - vist nok dem som kommer fra JagtImportlageret)

- jørgen

Fra : Iceman50

Dato : 05-02-06 17:47

Det er en god og præcis riffel med den rette ammunition..
Men ny værdien for riflen er omkring 3500,- så kan du selv vurdere hvad
riflen skal koste og hvad du vil give for kikkerten.

Fra : Iceman50

Dato : 05-02-06 17:49

PS. At Jagtimportlageret ikke kan lave et ordentligt stykke arbejde skal
riflen ikke have skylden for...
Men JILAS er jo også ved at lukke ned
Men riflen kan ikke skyde præcis med en hvilken som helst ammo... Man skal
prøve sig frem, og så har man en riffel til lidt af hvert.