Khaders til imamerne: "Så rejs dog hjem
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-02-06 02:16

Khader har lige slået til igen og giver i Jyllandsposten de utilfredse
imamer nøjagtig dèt råd, der i en enhver indfødt danskers mund hurtigt
ville blive betragtet som "rendyrket racisme".
Gad mon blot vide hvornår han selv bliver sparket ud af
Dhimmipart...ups,undskyld, Det Radikale Venstre for således at være
"salon-u-fähig" og "DF-agtig"?

(START)

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3537194/

Naser Khader: »Hvis imamerne ikke kan lide lugten i bageriet, kan de
finde et andet sted at bo«
Af ORLA BORG
Den radikale folketingspolitiker, Naser Khader, opfordrer imamer, der
føler sig dårligt tilpas med at bo i Danmark, til at flytte til et andet
land, der er mere i overensstemmelse med deres verdensopfattelse.

De seneste dages eksempler på herboende imamer, som taler med to tunger,
får nu den radikale politiker Naser Khader til at opfordre imamerne til
at forlade Danmark.

»Hvis imamerne synes, at der er så forfærdeligt at være i Danmark,
hvorfor bliver de her så? Det er der jo ingen, der tvinger dem til. De
kunne jo flytte til et af de lande i Mellemøsten, der er baseret på de
muslimske værdier, som de insisterer på at leve efter. Noget tyder på,
at de føler sig mere loyale over for lande som eksempelvis
Saudi-Arabien, så jeg synes, at de skulle flytte derned.«

Tale med to tunger
Khaders opfordring til imamerne kommer på baggrund af, at flere imamer i
de seneste dage har sagt ét til danske medier og noget andet til arabiske.

Imam Abu Laban fra Det Islamiske Trossamfund sagde eksempelvis til TV2,
at han ville opfordre den arabiske verden til at indstille boykotten mod
Danmark. Men samme dag sagde han til den arabiske satellitkanal,
Al-Jazeera, at man kunne »glæde sig over« boykotten.

På samme måde sagde fængselsimamen Abu Bashar til Morgenavisen
Jyllands-Posten, at sagen om Muhammed-tegningerne er en sag mellem
muslimer og Jyllands-Posten og ikke mellem muslimer og den danske
regering. Men i den saudiarabiske avis Al Watan kritiserede han den
danske regering for ikke at have sagt undskyld.

Endvidere har imam Mahmoud Fouad Al-Barazi under et møde med
statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) sagt, at han ville arbejde for
bedre integration. Men i den egyptiske avis Al Ahram har han kritiseret
danske børnehaver for at »indoktrinere« muslimske børn til at acceptere
dansk kultur.

»De er nogle hyklere«
Naser Khader siger:

»Hvis imamerne ikke kan lide lugten i bageriet, kan de finde et andet
sted at bo.

Jeg er så træt af at høre dem beklage sig over forholdene i det land,
der har givet dem beskyttelse, ytringsfrihed, religionsfrihed og masser
af muligheder for deres børn.

Hvis de ikke kan være loyale over for dette lands værdier, så rejs dog
væk herfra, og I vil gøre flertallet af muslimer i Danmark en stor tjeneste.

Imamerne skulle droppe kritikken af tegningerne og i stedet kritisere de
terrorister, der skærer halsen over på uskyldige gidsler i Allahs navn
og dermed misbruger islam. Men i de situationer hører vi aldrig en lyd
fra dem. Derfor er de nogle hyklere,« siger den radikale
folketingspolitiker, der ikke opfordrer til udvisning af imamer, men til
en frivillig afrejse fra Danmark.

Alternativt netværk
Naser Khader er blevet en central figur i debatten om muslimers rolle i
det danske samfund, fordi han i dag er en af initiativtagerne til et
møde på Christiansborg. Mødet har til formål at danne et såkaldt
"alternativt netværk" for at give indvandrere en anden stemme end
imamernes i den offentlige debat.

Imam Ahmed Akkari, der i disse dage er udpeget af imamerne til at
repræsentere danske imamer, afviser at kommentere opfordringen fra Naser
Khader.

(SLUT)

Hvilket jo næsten er også til at forstå, da det er lidt svært at
argumentere imod, hvis de altså ikke ligefrem skal afsløre deres perfide
ambitioner om at gøre Danmark til en primitiv khalifa-stat....

Suverænt gået af Khader og stor respekt for ham herfra! Hvor er det dog
fedt at se at han i dèn grad synes at være blevet "en lus i skindpelsen"
hos Marianne Jelved og andre indfødte danskere af dèn misforstået
"tolerante" type, han jo selv i sin tid opfandt den geniale betegnelse
"halal-hippier" om...

Fortsættelse følger (utvivlsomt!)...

Anders Peter Johnsen

Fra : Basil

Dato : 04-02-06 02:31

Anders Peter Johnsen skrev d. 04-02-2006 i meddelelse
<43e40059$0$47031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:
[KLIP alt det gode]

> [...]
> type, han jo selv i sin tid opfandt den geniale betegnelse "halal-hippier"

Yes, stor respekt for ham på det punkt.
Jeg har hørt og set ham en del gange, og er blevet imponeret over ham
næsten hver gang, selvom jeg ikke har fulgt emnet der var aktuelt.
Det parti han repræsenterer kan jeg dog ikke tage alvorligt, og det
ligger en lille dæmper på min tilfredshed
Den dag han går fra Jelved og over til Pia stemmer jeg personligt på
ham, hvis det bliver en mulighed i min valgkreds.
Kai

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-06 03:45

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message
> [...]
> Den dag han går fra Jelved og over til Pia stemmer jeg personligt på
> ham, hvis det bliver en mulighed i min valgkreds.

Ingen muslim er så skadelig for DK som Naser Khader.
Langt værre end Abu Laban.
Han skaber tro på at muslimer kan integreres og intet er farligere.

Som man kan have respekt for fjendens dygtigste skarpskytte, kan man
have respekt for Naser Khader - aldrig ellers.

Fra : Thomas H.

Dato : 04-02-06 09:18

meddelelse news:43e40059$0$47031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3537194/

<snip>

Jamen hvem fanden kan modsige ham? Det er da logik for burhøns...
Men hvis han bliver ved, mon så ikke snart nogle af alle hans daglige
dødstrusler, bliver virkeliggjort?

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-02-06 10:44

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> føler sig dårligt tilpas med at bo i Danmark, til at flytte til et andet
> land, der er mere i overensstemmelse med deres verdensopfattelse.

Det er sådan noget en Per Vadmand ikke kan tåle at se, han bliver svimmel.