asp - login
Fra : Tommy

Dato : 03-02-06 23:29

Hej,
jeg prøver at få Erik Ginnerskovs asp-login til at virke, men jeg får
denne fejl:

Error Type:
ADODB.Connection.1 (0x800A0BB9)
The application is using arguments that are of the wrong type, are out
of acceptable range, or are in conflict with one another.
/test/bruger.asp, line 17

Linie 17 i bruger.asp er:

adoCon.Open strCon

jeg har lagt det her:

http://hynding.dk/test/default.asp

jeg har hentet det her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/asppass/index.asp?name=gaest

er der nogen der kan se hvad jeg gør galt?

Mit webhotel er B-One

--
Mvh. Tommy
www.hynding.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-02-06 23:42

Tommy skrev:

> [...]
> The application is using arguments that are of the wrong type,
> are out of acceptable range, or are in conflict with one

Din side ligger på en Apache-server - formentlig under linux - og
kan derfor næppe arbejde med den Access-database der skal anvendes
til Eriks login-eksempel.

Hvis serveren understøtter mysql (database der også kører under
linux), kan scriptet ændres til dette.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Tommy