"Hjælpere" med voldtægtsforbryder-nykker.K~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 19:42

"Hjælpere" med voldtægtsforbryder-nykker.Klage til Mikkel Warmings "mafia"

Jeg uddyber hermed min klage/forbedringsforslag til kommunen vedr
hjemmehjælp - bl.a. fordi jeg har talt med en masse andre brugere og
erfaret at den mobning, ringeagt og løftebrud, som har præget mine
måneder i systemet, er typisk . Men de fleste bøjer nakken og ved at
diktaturet vil kun straffe, hvis man kritiserer.

Borgere med selvtillid, analytisk kritik, og formuleringsevne vedr
nøgterne facts er ikke almindelige blandt klienterne, så systemet
degenererer til at være gavnligt for de ansatte mere end for
klienterne.

1.. Almindelig gammeldags takt og tone savnes på alle niveauer. Man
bryder løfter og gider ikke melde afbud, når man ikke kommer (eller
kommer konsekvent for sent uden opringning derom).
2.. Man afviser på alle de mange mellem-planer, at der skal kunne
ringes direkte sammen mellem hjælper og klient. Eller mailes eller sms'es-
Mellemchefer insisterer at det vil blive misbrugt til "bring mig lige
et Ekstrablad, midt om natten".

3.Selvfølgelig er brug af elektronik bl.a. mobiltelefoner så billig
idag, at der ved start af enhver aftale om løbende hjemmehjælp bør
gives telefonnumre på alle niveuer og/eller sms og/eller mail
mulighed, og når der ringes til mellem-niveauet, skal der ikke være
mur af telefonsvarer-tidsspilde og derefter uhøflighed.

4. Når der er tilkendt 2 timers hjælp pr uge, og der konsekvent gives
kun 2/3 eller 1/3 heraf, så bør dette registreres på skrift - ikke kun
hjælper skal have klients underskrift som dokumentation, også omvendt
og med klokkeslet, så man kan bevise, hvor meget man er blevet
bedraget.

5. Når vedtagen hjemmehjælp er til ærinder+rengøring+køkkenarbejde, så
skal det være klientens suveræne afgørelser, hvad skal ske af disse,
anytime .
At hele det enorme antal skiftende hjemmehjælpere - 7 forskellige ved
7 forsøg hos mig fx - har ydmygende planer om, at alt skal være
anderledes i mit hjem(og ikke efterlader tunge møbler hvor de stod
efter gulvvask) , er vist ikke i overensstemmelse med nogen skriftlige
planer for hjemmehjælp.

6.Der skal være "ordentlige arbejdsvilkår" påstår hjemmehjælpere
konstant som alibi for al den mobbende indblanding. Tilfældigvis har
nuværende socialborgmester engang lånt mig sin lejlighed i en ferie og
boet der sammen med mig og min søn, og han har erfaret, at min måde at
lave løgretter afghan-style, med delvis rådnede tørrede løg, kan
betyde, at en ufarlig blomsterflue eller to optræder i lokalet. Sådant
er ikke en trussel mod hjælpers helbred. Kun nedfaldsrisiko,
kemikalier eller alvorlig stank bør en hjælper kunne gøre indsigelser
imod. Flertallet af hjælperne har jeg spurgt om lugt i mit hjem, og
jeg har kun fået forsikringer om, at andre steder, hvor de kommer, er
der virkelige pis-lort problemer og intet alvorligt kan kritiseres
her.

7. Ved det seneste besøg hos mig har en mand været med, og det gjorde
mirakler. Kvindehysteri forsvinder som dug for solen, når der kan
diskuteres rationelt med et fornuftsmenneske. Det er borgmesterens
opgave at *påtvinge fornuft* til de mange hjælpere, der ellers ser det
som et frynsegode at lege stalinist-kommisærer og booste egen
selvtillid og jokke på den, de burde hjælpe.

Selvfølgelig er der ikke tale om vold, vedr- hvad jeg her vitser om
til mafia og USSR-planøkonomi-agtighed. Men vedr. sexuel chikane
insisteres idag, at det er en forbrydelse, når mænd overhører et nej.
og siger "vi alene vide" og gør ting for "kvindens eget bedste" udfra
medbragte hovski-snovski normer.

Det bør slet ikke være nødvendigt for os, der hjælpes, at skulle sige
nej - "Harry og kammertjeneren"(OsvaldHelmuth-film) burde nok vises
for alle hjælpere, og samme respekt som en direkte betalt
(ikke-fup-privatiseret) butler har, bør automatisk udvises. Når den,
der skal hjælpes har brug for vask af 9 m2 parketgulv og der er
gulvskrubbe, sæbe, varmt vand og et perfekt frotehåndklæde som
gulvklud, så er det skabagtigt, at der igen og igen insisteres på, at
der skal være ny støvsugerpose i støvsugeren, og en rigtig,
professionel gulvklud og en kost og en fejespån.

Ekstrabladet kunne helt sikkert ved et forsøg hos mig, finde alibier
for latterliggørelse , som dengang de opdigtede kropslugt fra mig. Men
idag vil enhver socialomsorg-tilsyn-professionel, der går sag og hjem
nærmere efter, fastslå hvad samtlige mellemchefer faktisk har gjort,
at der er intet kritisabelt fra min side. Og hvis det er
høfligheds-facade, og dette siges, for at stryge mig med hårene, så må
den ny borgmester lære hjælperne at ærlighed varer længst.

Hans udtalelser i Lokalavisen om at gøre noget for de svage, kan vedr
hjemmehjælp blive sandhed uden at øge udgifter, ja faktisk i
forbindelse med besparelser, hvis altså de offentligt ansatte kan
forstå, at de er til for folket og ikke omvendt.

Hvis mit frisprog i punkt 7. er så stødende som en profettegning på en
imam, så ignorer punkt 7 og nøjes med at svare på 1,2,3,4,5, og 6.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 03-02-06 23:00

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

<snip yap yap yap>

>Hvis mit frisprog i punkt 7. er så
>stødende som en profettegning på en
>imam, så ignorer punkt 7 og nøjes
>med at svare på 1,2,3,4,5, og 6.

Uanset sproget vil jeg vælge at ignorere samtlige punkter og
undlade at svare på en skid.

Hvad har dette indlæg at gøre i dk.familie.barn?

Du kan poste dine tisse/bæ/alle er onde ved mig-problemer andre
steder, fx. www.kvaerulant.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-06 04:07

"Jørn Ibsen (slet 4R1VY)" <j-ibsen@4R1VYget2net.dk> wrote in message
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> Uanset sproget vil jeg vælge at ignorere samtlige punkter og
> undlade at svare på en skid.

I erkendelse af, at jeg har forbedringsforslag som kommunen bør følge,
har de allerede svaret på min første klage.
Selvfølgelig kan en borger, der kritiserer som jeg gør, gøre mere gavn
end en borgmester, der ofte er magtesløst gidsel og paradefigur.

> Hvad har dette indlæg at gøre i dk.familie.barn?

Du har - usagligt - beklagelser over, at emner som urin og lort
berøres i denne ng?
Men kun når jeg gør det.

At alle 7 hjemmehjælpere finder mit hjem lugtfrit trods de af dig og
andre forvrængede lort-pis eksperimenter, jeg foretager, er blandt de
mange ontopic elementer i brevet til kommunen.

Generelt klager folk for lidt til kommunen, fx over
børneinstitutioner. Mit brevs facon er også et relevant debatoplæg.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-02-06 11:13

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Du har - usagligt - beklagelser over, at emner som urin og lort
> berøres i denne ng?
> Men kun når jeg gør det.

Jamen, du er da ikke noget barn mere. Jeg går ud fra at du ikke går
med ble, eller har børn i huset.

Hvad skal det så blive ontopic af?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 21:33

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Jamen, du er da ikke noget barn mere. Jeg går ud fra at du ikke går
> med ble, eller har børn i huset.
>
> Hvad skal det så blive ontopic af?

Også til sengevædende barn kan det være klogt med marmeladeglas eller
kop på natbordet, så ikke man skal helt ud´på toilettet

Generelt er det vigtigt at folk forstår, at urin spreder ikke smitte.
DEr er intet uhygiejnisk ved urin på afveje , selvom det lugter lidt

Fatter du/andre ikke at ontopic, så gerne ring 35861000

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-02-06 23:23

> Også til sengevædende barn kan det være klogt med marmeladeglas eller
> kop på natbordet, så ikke man skal helt ud´på toilettet

Til et hyppigt sengevædende barn ville jeg bruge ble, så barnet kunne
sove trygt.

Sengevædning kan også være hormonelt betinget, hvilket kan tage nogen
år førend det går over af sig selv.

> Fatter du/andre ikke at ontopic, så gerne ring 35861000

Fatter du ikke off-topic med dine personlige hygiejnevaner i en
børnegruppe, så læs fundatsen.

Jeg ser selv meget nødigt at nogen børn lærer at håndtere deres
personlige hygiejne som du har valgt at gøre. Jeg tror alt andet
lige, det vil give dem visse problemer med at holde på en partner når
de bliver voksne.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 01:07

> [...]

Har haft og de løb frit og tissede på parketgulvet og jeg tørrede op
og de lærte hurtigt problemfrit at gå på toilettet

> Til et hyppigt sengevædende barn ville jeg bruge ble, så barnet
> kunne
> sove trygt.

Du vil torturere disse outcast-børn, ved at lade lort og pis være
klemt op af skridtets sarte hud i timevis?
Så hellere sengeunderlag

> Sengevædning kan også være hormonelt betinget, hvilket kan tage
> nogen
> år førend det går over af sig selv.

Er nok oftest psykisk betinget
Ordentlige undersøgelser er ikke foretaget.

> Fatter du ikke off-topic med dine personlige hygiejnevaner i en
> børnegruppe, så læs fundatsen.

Som du ikke evner at citere fra, fordi den er 100% opbakning til mig
Var glødelampen et personligt Edison-problem dengang den kun var
produceret i eet eksemplar?
Skulle han have skammet og gemt sig? Hvorfor elsker du skam og skyld?

> [...]
> personlige hygiejne som du har valgt at gøre. Jeg tror alt andet
> lige, det vil give dem visse problemer med at holde på en partner

Jeg har ikke anbefalet at man skal være provokatør som jeg er,
konstruktivt og sagligt men ækelt for visse hysterikere.

Sengevædende børn bør have en kop på natbordet - why not. Foretrækker
du strømstød og bivirkningsbefængt medicinering eller kirurgi? Alarmer
løser ikke det tilgrundliggende psykiske problem. men mininatpotte på
bord, så man kan "tisse i sengen" uden at væde lagnet er en blid
overgangløsning i de måneder det tager at få underbevidstheden til at
løse oprørs-problemet/opmærksomheds-problemet.

Al kritik der er kommet imod mine ufarlige ord om lort-pis-rutiners
forbedring, er som holocaust APARTE SKAL KANØFLES.
Ignorer hvis du har fobi imod nytænkning.