Besøgstæller
Fra : Henrik frandsen

Dato : 03-02-06 19:06

Er der en der kan hjælpe mig med at lave denne:
Denne side er indtil nu blevet besøgt 132 gange.

Den skal bare tælle en gang, for hver gang siden bliver besøgt, det gør ikke
noget, at det er den samme person der aktiverer siden!
Enten html eller javascript.

Mvh. Henrik Frandsen

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 03-02-06 19:25

Henrik frandsen skriblede:
> [...]
>
> Den skal bare tælle en gang, for hver gang siden bliver besøgt, det
> gør ikke noget, at det er den samme person der aktiverer siden!

Prøv at skrive "besøgstæller" på:
www.google.dk og du vil få masser af hits.

--
John Clausen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-02-06 19:32

Ja, men nu er dette jo en frontpage gruppe, så her er svaret:

"Indsæt", "web komponent", "hit counter".

/Bjarke

Fra : Anet

Dato : 08-02-06 22:11

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand.de(nej, det skal selvfølgelig
være med K da jeg er dansker)> skrev i en meddelelse
> Ja, men nu er dette jo en frontpage gruppe, så her er svaret:
>
> "Indsæt", "web komponent", "hit counter".

> [...]

Men den ser ikke rigtig ud når jeg ser hjemmesiden online på nettet. Så er
der en boks med et kryds i

--
Hilsen
Annette

Fra : Jan Mejer

Dato : 08-02-06 22:59

> Men den ser ikke rigtig ud når jeg ser hjemmesiden online på nettet. Så er
> der en boks med et kryds i

understøtter dit webhotel frontpage extensions?

Fra : Anet

Dato : 09-02-06 18:26

"Jan Mejer" <janmejerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> understøtter dit webhotel frontpage extensions?

(klip)

Øh, jeg bruger cliche. Jeg ved det faktisk ikke.

--
Hilsen
Annette