Tiscali Webmail nede hele dagen
Fra : Preben Nielsen

Dato : 03-02-06 18:12

Nogen ved hvorfor der ikke er adgang til Tiscali Webmail ?

vh Preben

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 03-02-06 18:13

"Preben Nielsen" <preben@nielsen.dk> wrote in message
> Nogen ved hvorfor der ikke er adgang til Tiscali Webmail ?

http://driftstatus.tele2.dk/msg_1138887132.html

Martin Rasmussen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-02-06 19:17

"Martin Rasmussen" <emmaps@worldonline.dk.invalid> wrote in message
> "Preben Nielsen" <preben@nielsen.dk> wrote in message
>
> http://driftstatus.tele2.dk/msg_1138887132.html
>
> --
> Med venlig hilsen
> Martin Rasmussen
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke betaler sig ud af problemerne, istedet for
at lade et par studentermedhjælperne fedte med det efter skoletid.

Jesper

Fra : Mikkel U.

Dato : 03-02-06 20:06

Jesper Nielsen wrote:

> Jeg forstår ikke hvorfor de ikke betaler sig ud af problemerne, istedet for
> at lade et par studentermedhjælperne fedte med det efter skoletid.
>
> Jesper

Det var noget af en påstand. Har du noget at have det i ?

/mikkel

--

"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-02-06 00:26

"Mikkel U." <mikkelu@gmail.com> wrote in message

> Det var noget af en påstand. Har du noget at have det i ?

Jeg har jeg desværre ikke. Men der har været så mange problemer de sidste
par måneder at jeg simpelthen ikke tør bruge Tiscali sommailydbydere
længere - mange maile er simpelthen forsvundet. Eller er sendt retur til
afsenderne.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 03-02-06 21:57

Jesper Nielsen skriblede:

> Jeg forstår ikke hvorfor de ikke betaler sig ud af problemerne,
> istedet for at lade et par studentermedhjælperne fedte med det efter
> skoletid.

Det er derfor det går som det går, de står
og sniffer ude på lokummet

--
Lars Fragstrup

Fra : Rene Joergensen

Dato : 05-02-06 18:29

Lars Fragstrup <not@dk.invalid> wrote:

> Det er derfor det går som det går, de står og sniffer ude på lokummet

Jeg tror faktisk at et par studentermedhjælpere på stoffer kunne have
klaret den flytning bedre.

--
-René

Fra : Preben Nielsen

Dato : 03-02-06 19:21

"Martin Rasmussen" <emmaps@worldonline.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> "Preben Nielsen" <preben@nielsen.dk> wrote in message
>
> http://driftstatus.tele2.dk/msg_1138887132.html
>
> --
> Med venlig hilsen
> Martin Rasmussen

Det kunne de godt have meddelt pr. mail dagen før ;-(

vh Preben

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-02-06 19:21

> Det kunne de godt have meddelt pr. mail dagen før ;-(

Se evt. nyhedsgruppen tele2.adsl.teknik (kun på news.tele2.dk) for
yderligere info

--
Michael

Fra : Claus Olesen

Dato : 04-02-06 11:19

Martin Rasmussen wrote:
> "Preben Nielsen" <preben@nielsen.dk> wrote in message

> http://driftstatus.tele2.dk/msg_1138887132.html

Og så den her der er kommet op i dag:
http://driftstatus.tele2.dk/msg_1139045474.html

Webmail er midlertidigt deaktiveret, foreløbigt indtil på mandag ser det
ud til

C.O.

--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me